obrazek dla blizniakow

1. Data: 2002-10-12 07:36:39

Temat: obrazek dla blizniakow
Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze posiadacie w swych przepastnych zbiorach schemat obrazka nadajacy sie
na prezent z okazji narodzin blizniakow?Ale mozliwy do wykonia w
ciagu,powiedzmy 2 tygodni,bowiem dzieciaczki urodzily sie 2 miesiace przed
terminem i nie uda mi sie dokonczyc mego zaczetego,dosyc pracochlonnego
dzieła buuu...a odwiedki tuz,tuz....

Pusia(Białystok)

pusia___
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-10-12 18:46:27

Temat: Re: obrazek dla blizniakow
Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji......
Uprzejmie informuje wszystkich zainteresowanych moich korespondentow
,czatownikow i przyjacioł z grupki,że w zwiazku z parodniowa awaria sieci
pocztowej na onecie i w zwiazku z radosna działalnoscia administratora kont
onetowskich -moj stary
adres mailowy ....@p...onet.pl.... jeszcze bardziej się zepsuł
zamiast naprawic,wobec tego sprawiłam sobie nowiutki i podobniutki do nika z
warkoczykiem hihi,ktorym posluguje sie jako adminka na czacie oficjalnym
(Pusia___ )

p...@p...onet.pl........ <potrójny ogonek po niku> :)))))

Jak masz ochote przeslac mi schemacik,niespodzianke albo wirtualnego buziaka
to kieruj sie teraz tutaj.

Pozdroofka dla robotkowiczek i czatownikufff :)))))

Pusia z krainy łosia i zubra

PS.Sorry za prywate ale mialam sporo sygnałow,ze prywatne zawiadomienia o
zmianie adresiku nie dotarly z przyczyn ode mnie niezaleznych do niektorych
adresatow.

1. Data: 2002-10-13 19:28:50

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

może spróbuj dopasować do siebie któreś z dzieci przebranych za zwierzątka
nie sa duże ja robiłam je na kanwie o 33 oczkach na 10 cm wychodzi ok 30 cm
x 30 cm a praca zajmuje ze trzy dni na sztukę według mnie są naprawdę
kochane
http://www.maurer-stroh.com/ems.htm?freebies/animal_
babies.htm~frmain
esterka