obrzydliwe chwasty zamiast posianej trawy

41. Data: 2003-06-25 07:05:57

Temat: Re: obrzydliwe chwasty zamiast posianej trawy
Od: "Agnessa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

żylaków moża dostać od nadmiernego siedzenia przed telewizorem czy za
biurkiem:) a pielenie podczas którego się siedzi na stołeczku nie jest
żylakotwórcze" za to jakie wyciszajace :)
a z tymi nogami to nie było na poważnie - gratuluje poczucia humoru :))

pozdrówka Agnieszka

42. Data: 2003-06-25 07:38:59

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnessa wrote:

> :)))
> Właśnie to jest najśmieszniejsze ,że dziecięce "pielenie" polaga na omijaniu
> chwastów a wyrywaniu cennych roslinek :)

:-) Dawno temu wypieliłyśmy z koleżanką jej dziadkowi dokładnie
całą marchewkę, zostawiając piekne, kolczaste liście. Dziadek
miał potem do nas takie zaufanie, że jak kazał zebrać agrest, to
dokładnie pokazał na krzaku, co to jest ten agrest ;-)

Krycha&Co(ty)

P.S. Naprawdę pielisz na stołeczku?

43. Data: 2003-06-25 08:21:18

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bdbho7$7dd$1@nemesis.news.tpi.pl Agnessa
<a...@w...pl> napisał(a):

> żylaków moża dostać od nadmiernego siedzenia przed telewizorem
> czy za biurkiem:) a pielenie podczas którego się siedzi na stołeczku
> nie jest żylakotwórcze" za to jakie wyciszajace :)

Hejka. Żylaki są raczej od stania niż od siedzenia. :-) Pielanie ze
stołeczka - dobry pomysł. ;-). Będę musiał uzupełnić metodologię
odchwaszczania. Jeszcze tylko Agnieszko tnij posty, na które odpowiadasz i
będzie zgoda. :-)
Pozdrawiam pochmurnie Ja...cki

44. Data: 2003-06-25 08:26:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Hejka. Żylaki są raczej od stania niż od siedzenia. :-) Pielanie ze
> stołeczka - dobry pomysł. ;-). Będę musiał uzupełnić metodologię

Podkładki uwzględniłeś w metodologii? Oraz metodyke jedno- i dwukolanową?
:-)

Pozdrawiam, Basia.

45. Data: 2003-06-25 10:07:27

Od: "Agnessa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:))))
No to jeśli od stania to skąd pomysł z żylakami nabytymi podczas pielenia,
chyba ,że to robisz na stojąco :))) Ale to chyba niewygodnie i niedobrze na
kręgosłup ................:)

pozdrawiam Agnieszka

46. Data: 2003-06-25 10:11:05

Od: "Agnessa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Naprawdę pielisz na stołeczku?

:)) Dokładnie to na wiaderku odwróconym do góry nogami :)-jak pielę płaską
powierzchnię bo jak skalniak to niestety zmuszona jestem skakać jak kozica
,a skalniak mam młody jeszcze nie rozrośnięty i troche chwastami zarasta
jeszcze .

pozdrówka Agnieszka

47. Data: 2003-06-25 10:14:52

Temat: Odp: obrzydliwe chwasty zamiast posianej trawy
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnessa <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bdbsj7$qeg$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> ,a skalniak mam młody jeszcze nie rozrośnięty i troche chwastami zarasta

No, na skalniakch to ja dziwaczne pozycje przybieram. Jedna noga na jednym
kamieniu, druga na drugim. Ciekawe, kiedy się z nich zwalę i cos sobie
połamię :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

48. Data: 2003-06-25 11:11:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnessa" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ,a skalniak mam młody jeszcze nie rozrośnięty i troche chwastami zarasta

I żylaki od skakania powyskakują:))

Pozdrawia boletus

Ps.Wiaderko z nogami?:)

49. Data: 2003-06-25 11:12:31

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, na skalniakch to ja dziwaczne pozycje przybieram. Jedna noga na jednym
> kamieniu, druga na drugim. Ciekawe, kiedy się z nich zwalę i cos sobie
> [...]

Pozycje-ciekawe,ciekawe...:))

Pozdrawia boletus

50. Data: 2003-06-25 15:20:43

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Agnessa" <a...@w...pl> wrote in message news:bdbguh$4pe$1@nemesis.news.tpi.pl...
> :)))
> Właśnie to jest najśmieszniejsze ,że dziecięce "pielenie" polaga na omijaniu
> chwastów a wyrywaniu cennych roslinek :)

Dlatego, ze dziecko kieruje sie wrodzonym poczuciem estetyki :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz