obrzydliwe zaklamanie optymalnych ludzi, czyli jaja na boczku

11. Data: 2004-02-08 10:05:04

Temat: Re: obrzydliwe zaklamanie optymalnych ludzi, czyli jaja na boczku
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza Radac'" <i...@i...org> a écrit dans le message de
news:c050ua$8mu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Od wszystkich przeciwników DO chciłam się po prostu dowiedzieć, na czym to
> obrzydliwe zakłamanie optymalnych ma polegać.
> Może jeszcze odpowiedzą - umieram z ciekawości :-)

bo te opty, to sa kompletnie zdegenerowane masochisty :(((
uwielbiaja cierpiec!, a poniewaz "religia" zabrania im wizyt u lekarzy,
przyjmowania lekarstw, spedzania wiekszosci czasu w szpitalach czy
laboratoriach, to w nocy (zeby nikt nie widzial!) wychodza na odludne
miejsca i wyja !!!! - bo jakos ten potezny stres zakumulowany w ciagu dnia
trzeba ewakuowac. I dlatego ludzie ("normalni") boja sie wychodzic w nocy z
domu, bo straszy!

Jurek

12. Data: 2004-02-08 11:07:01

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Radac'" <i...@i...org> napisał w wiadomości

> Od wszystkich przeciwników DO chciłam się po prostu dowiedzieć, na czym to
> obrzydliwe zakłamanie optymalnych ma polegać.
> Może jeszcze odpowiedzą - umieram z ciekawości :-)

Wątpie Iza , oni tego nie wiedzą ;) tak dla zasady klepią ;))

Slawek

13. Data: 2004-02-08 11:30:32

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Iza Radac' w wiadomości news:c050nl$800$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Nie wiem i nie robię tu żadnej podpuchy. Ale czytam regularnie grupę i
> widzę, że 3/4 postów toczy się wokół diety DO. Z jednej strony to
> dobrze, bo dieta jest interesująca! Z drugiej strony - ileż można
> czytać o "oszołomstwie optymalnych"???
>
> Może mi wytłumacz, o jakie to sprawy niezwiązane bezpośrednio z
> jedzeniem chodzi?

Jeden pan snuje sobie dosc karkolomne fantazje w temacie wplywu wysysanego
szpiku na rozwoj i funkcjonowanie ludzkiego mozgu na miliony lat wstecz i
jednoczesnie nie moze mu sie w glowie pomiescic, ze Eskimosi jedli i jedza
ryby. Jedna pani lubuje sie w stawianiu innym diagnoz przez internet, ale
juz rozmowy o niej samej kwituje nieodmiennie stwierdzeniem "tematem grupy
sa diety, a nie moja osoba". Ktos inny wchodzi sobie na grupe obrzucajac po
kolei wszystkich blotem, a na zwykle zwrocenie uwagi reaguje tekstami o
braku b12 i zwiazana z nim nerwowoscia adwersarzy. Wspomniana juz pani
usilnie udowadnia, ze optymalni weglowodanami sie nie zywia, tylko je
zjadaja jako dodatek, ale jednoczesnie jednym z jej argumentow w dyskusjach
z wegetarianami jest "nie rozumiesz, wszak zywisz sie blonnikiem". And so
on...

14. Data: 2004-02-08 13:25:37

Od: " annaklay" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza Radac' <i...@i...org> napisał(a):

> Od wszystkich przeciwników DO chciłam się po prostu dowiedzieć, na czym to
> obrzydliwe zakłamanie optymalnych ma polegać.
> Może jeszcze odpowiedzą - umieram z ciekawości :-)
Iza

A ja umieram z ciekawosci dlaczego nie odpowiedzialas mi do tej pory na
pytanie ktore ci zadalam 6.02 w watku: swiat odzywiania zatacza kolo.
Interesuje mnie zwlaszcza fakt wybrania, ze strony tylko jednego elementu
diety a pominiecie innego bardzo istotnego. Czy mozesz mi wytlumaczyc
dlaczego tak zrobilas?;-)

anna;-)

15. Data: 2004-02-08 13:46:45

Od: "aducha" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba ewakuowac. I dlatego ludzie ("normalni") boja sie wychodzic w nocy

gratuluje wywazonej, merytorycznej argumentacji......

aducha

16. Data: 2004-02-08 13:53:09

Od: "aducha" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

obrzydliwy troll
obrzydliwe uogolnienie
obrzydliwa bezmyslnosc
obrzydliwy lepperyzm
i tak, ta odpowiedz nie ma nic wspolnego z tematyka grupy- dostosowalam sie
do poziomu....
aducha

17. Data: 2004-02-08 15:55:13

Od: m...@p...onet.pl (morthir) szukaj wiadomości tego autora

chłopie, żywisz się błonnikiem? ;)

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

18. Data: 2004-02-08 15:56:41

Od: m...@p...onet.pl (morthir) szukaj wiadomości tego autora

i to nasza największa tajemnica :)

19. Data: 2004-02-08 17:04:59

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na czym ono polega?

Na tym że, "coponiektórzy" mają pretensje do innych, że coś jedzą, a potem
się okazuje że też to jedzą (tylko się tym nie "żywią" :->).
I nie wszyscy optymalni, a "coponiektórzy" właśnie.
A jak już się wyda, że jednak to jedzą, to się zacznają targi pod tytułem,
"ale tylko w określonych proporcjach"

Sowa

20. Data: 2004-02-08 20:28:02

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aducha" <a...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości

> obrzydliwy troll
> obrzydliwe uogolnienie
> obrzydliwa bezmyslnosc
> obrzydliwy lepperyzm
> i tak, ta odpowiedz nie ma nic wspolnego z tematyka grupy- dostosowalam
sie
> do poziomu....

Hmmm czyżby ?????? według mnie jeszcze trochę ;))))))))

Slawek

DALEKI WSCHOD
Lekarz dietetyk
w jakiej postaci wegle? (do "OPTY")