obwod penisa

11. Data: 2002-01-05 17:03:52

Temat: Re: obwod penisa
Od: "Robert ZN." <n...@n...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"mt" <m...@i...pl> wrote in message
news:a16hfa$7nt$1@sunsite.icm.edu.pl...

> A po co ci taka ekspertka?

Bo ja kocham?

> Znajdz sobie taką, dla ktorej bedzien ON wielki i gruby...

Ale wtedy bede myslal, ze jest jej dobrze tylko dlatego ze nie wie, ze moze
byc lepiej.

12. Data: 2002-01-06 11:51:46

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert ZN. <n...@n...com.invalid> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a17bkv$aft$...@n...tpi.pl...

> Ale wtedy bede myslal, ze jest jej dobrze tylko dlatego ze nie wie, ze
moze
> byc lepiej.

Tak więc pilnuj zeby sie nie dowiedziała.

Pozdrawiam

PiotrMx

13. Data: 2002-01-06 12:39:32

Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

Robert ZN. <n...@n...com.invalid> wrote:
[...]
> Nie sadze zeby to byl pretekst. Najgorsze, ze po tym wszystkim pojawil sie
> kolejny problem - calkowity brak erekcji, nie potrafie sie w zaden sposob do
> niej doprowadzic. Mam nadzieje, ze to minie...

Prawdopodobnie dostales nerwicy - i wcale mnie to nie dziwi :(
Co do wielkosci czlonka - skontatuj sie z lekarzem urologiem i/lub
seksuologiem (ten drugi to bardziej po to zebys sie przekonal ze jestes
calkowicie normalnym facetem i zeby pomogl Ci wykaraskac sie z nerwicy).

Swoja droga jest taka dosc ciekawa zaleznosc: im bardziej chcesz dostac
wzwodu, tym mniejsza na to szansa. Natomiast jezeli NIE chcesz miec
erekcji (np jest na basenie lub na plazy nudystow) - to wlasnie wtedy
erekcja bedzie najsilniejsza. Ot, taka juz nasza fizjologia :)

--
cezar
CYBER Service

14. Data: 2002-01-07 12:31:36

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert ZN. napisał(a) w wiadomości: ...
>"mt" <m...@i...pl> wrote in message

>Bo ja kocham?

skoro wymyslila taaaaki powod to ona Ciebie nie - lepiej daj sobie spokoj

>Ale wtedy bede myslal, ze jest jej dobrze tylko dlatego ze nie wie, ze moze
>byc lepiej.

widzisz - to nie zawsze rozmiar pelni az taka funkcje - technika tez jest
wazna...

pozdr

15. Data: 2002-01-07 14:01:03

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie sa jakies glupie
> kompleksy, jest to dla mnie powazny problem, z ktorego powodu zostawila mnie
> dziewczyna i nie chcialbym zeby to sie powtorzylo.

Bez jaj, to ona ma za szeroka i tyle. Nie chce byc niemily, ale jak jeszcze
bedziesz mial okazje to zapytaj ja dlaczego ma taka rozepchana, niewinne
dziewczynki takiej nie maja. Moze juz rodzila... A swoja droga znajdz sobie
jeszcze bardzie wystraszona od Ciebie i ...milej zabawy i wspolnego poznawania
i uczenia sie
incz

Pielęgnacja
odbijanie sie ...
Swinie genetyczne
Czy jest jakaś nadzieja w leczeniu łuszczycy ?
ginekomastria?