torbiel na jajniku

1. Data: 2002-01-04 09:47:58

Temat: torbiel na jajniku
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Mam pytanie: Jakie są metody leczenie torbiela na jajniku, który w opinii
lekarza jest samowchłanialny? Wymiary: 52 mm x 60 mm. Zgodnie z zaleceniami
miałam brać przez trzy cykle Gravistat 125, ale niestety nie są to tabletki dla
mnie - organizm zareagował jak na silne zatrucie. Przez ten czas torbiel może
wchłonęłaby się, a jeśli nie to wtedy jak to się usuwa? Jaki hormon wspomaga to
wchłanianie? Te pytania mnie nurtują, a do lekarza idę dopiero w przyszłym
tygodniu. Acha, mam 30 lat, ten torbiel został wykryty gdy szukano przyczyny
poronienia. Przed poronieniem byłam badana trzy miesiące wcześniej i wtedy nie
został zdiagnozowany torbiel, więc nie wiem jak szybko się rozwija i od kiedy
jest.
Dzięki
Macia

2. Data: 2002-01-04 11:51:21

Temat: Re: torbiel na jajniku
Od: "Wiola" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

jedynie pomoge Ci opisując przypadek swieżutki bo sprzed Świąt...kuzynki
Badanie sprzed 2 m-cy nie wykazało torbieli
nagle torbiel o wym 7x7x7 cm !

miała sie wchłonąc..nie wiem jakie tabletki jej przepisali..ale nie
pomogly..

miała laparoskopie...to o wiele prostszy zabieg niz tradycyjna
operacja,,gdyz wykonują trzy nacięcia..
jedno przez pępek.i dwa ponizej -juz w 3 dobie moze isc do domu..i bardzo
szybko wraca do zdrowia
szwy jej sciągnieto chyba w 4 dniu.
w narkozie kuzynka wiadomo-nic nie czuła..po obudzeniu tylko pierwsze
godziny były najgorsze-
niesamowity ból barków i ramion-to ponoć normalne po laparoskopii.

lekarz podczas lapar. stwierdza czy ta torbiel jest czynnosciowa ..jesli tak
to pozbywaja sie jej podczas tego samego zabiegu
jesli by sie okazało ze nie jest to ponoc miałaby normalną operacje..

wniosek jeden -laparoskopia jest lepszym rozwiązaniem niz operacja.

i ponoc najlepiej ten zabieg wykonywac do 10 tego dnia cyklu-to chodzi o
ostroznosc ewent ciazy..

jesli masz jakies pytania to pisz..
wiola

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

3. Data: 2002-01-09 09:30:36

Od: "blonde" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja rowniez dowoedzialam sie, przed swietam ze mam torbiel na prawym jajniku,
kazali mi zrobic badanie krwi ktore ma wsazac czy beda mnie leczyc prochami
czy tez nadaje sie to na operacje...
Mialam tez badanie usg dipochwowe i po tym badaniu napisal mi ze: jajnik
prawy o jednorodnej hyperechogennej strukturze r. ok. 30 mm. Wolnego plynu
w tylnym zalamku nie uwidocznino.
Nie wiem zupelnie co to znaczy...

Czy to jest niebezpieczne, i czy mozna po tym miec dzieci?

Strasznie sie boje, czy zna ktos dobrego fachowca, jesli musialabym isc na
operacje?

4. Data: 2002-01-09 10:29:42

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile masz lat (przeprasza, ale to może być ważne), jak wygląda opis tej
torbieli, czy dobrze zrozumiałem, że w usg przezpochowym _nie_ było widać
torbieli która wcześniej była, jakie badanie krwi zlecono i jaki był wynik?

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

5. Data: 2002-01-09 21:37:11

Od: "blonde" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam 28 lat, lekarz mi tylko tyle powiedzial, ze ma nadzieje, ze to tylko
echo i kazal mi zrobic badanie krwi to byl symbol T i cos tam (nie moglam
sie doczytac), pielegniarka mi powiedziala, ze to badanie sie robi jak sie
ma torbiel...

6. Data: 2002-01-10 08:15:54

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO trochę mało danych, żeby coś Ci uczciwie powiedzieć.
Właściwie jedyny konkret to wiek, który wskazuje _raczej_ na czynnościową
torbiel.

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

7. Data: 2002-01-11 10:59:28

Od: "Macia" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>jesli masz jakies pytania to pisz..
>wiola

Dzięki,
Dopiero dzisiaj zobaczyłam odpowiedzi na moje pytanie (czary jakieś?) Byłam u
lekarki, niestety tylko na rozmowie, bo rozchorowałam się, wię mnie nie
badała. Wizytę mam w przyszłym tygodniu, ale z rozmowy wynikało, że jednak
będzie upierała się przy kolejnej próbie leczenia farmakologicznego, a ja mam
obawy czy inne leki mój organizm będzie tolerował. Nie wiem, którego hormonu
trzeba dostarczyć, żeby zainicjować proces wchłaniania. Może jednak powinnam
zrobić jakieś badania poziomu hormonów, a nie na chybił-trafił eksperymentować?
Macia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

obwod penisa
Pielęgnacja
odbijanie sie ...
Swinie genetyczne
Czy jest jakaś nadzieja w leczeniu łuszczycy ?