ocet jabłkowy

1. Data: 2004-03-22 19:09:47

Temat: ocet jabłkowy
Od: "Aga" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
chciałabym sie dowiedzieć czy któraś z Was może spotkała się z tabletkami ,
których głównym składnikiem jest ocet jabłkowy, konkretnie chodzi mi o nazwe
tego preparatu. Za pomoc będę wdzięczna.

1. Data: 2004-03-22 20:07:36

Temat: Re: ocet jabłkowy
Od: "Aga" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

te tabletki wspomagają odchudzanie

1. Data: 2004-03-22 20:24:00

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
nazwe
> tego preparatu. Za pomoc będę wdzięczna.

Tabletki nazywają sie "Cidrex" zielone opakowanie,do dostania w aptece.Cena
około 10 zł.

Gosia

1. Data: 2004-03-23 18:11:35

Od: "TiTi" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nazwe
> tego preparatu. Za pomoc będę wdzięczna.

Witam
Obok Cidrex-u jest jeszcze nowy preparat, produkowany chyba przez firme
Naturell - nazywa sie Aplefit. Kosztuje cos ponad 20 zl ale jest wiecej
tabletek niz w opakowaniu Cidrex-u.

1. Data: 2004-03-23 18:38:08

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naturell - nazywa sie Aplefit. Kosztuje cos ponad 20 zl ale jest wiecej
> tabletek niz w opakowaniu Cidrex-u.

i ma bogatszy skład- oprócz octu zawiera morszczyn jako źródło jodu oraz
błonnik

samoopalacz Avonu
plama z korektora
Pytanie do dziewczn majacych tipsy
eden cacharel
Czy ktoś to miał maseczke z błota na cellulitis?