oczy...

1. Data: 2003-03-25 17:33:19

Temat: oczy...
Od: "Pawel Stasiak" <p...@s...ics.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

bylem dzis u okulisty i mialem robione komputerowe badanie wzroku.
na wyniku mam cos takiego
right (sph 0.00 cyl 0.00 ax 180)
left (sph +0.25 cyl -0.50 ax 171)

okulista stwierdzil ze wszystko jest dobrze i jako ze pracuje duzo przy
kompie zaoferowal 'zerowki'. Wiem jednak ze widze troche gorzej na lewe oko,
co ma potwierdzenie na wyniku... Czy na podstawie tego wyniku powinienem
miec robione jeszcze badanie na cylindry polaczone z zakrapianiem galek ???
czy isc do inego okulisty czy kupic te zerowki ??

pozdrawiam
sTAHoo

2. Data: 2003-03-25 18:19:01

Temat: Re: oczy...
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
???
> czy isc do inego okulisty czy kupic te zerowki ??

zrob skiaskopie u okulisty - zakrapianie i badanie objektywnej wady
refrakcji ( po co Ci zerowki????? -jak powiesz, ze do kompa - to przeczytaj
moje wypowiedzi na ten temat w archiwum ))

casus
spec. ch.oczu

Bialy Jezyk .. hmmm
opryszczka! pomocy!
okulary do komputera "zerówki" a ból oczu
Gdzie coś znaleść o szkodliwym działaniu hałasu?
ortopeda dziecięcy