oczy

1. Data: 2004-01-31 12:09:58

Temat: oczy
Od: "Lidia_b" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam powtarzajacy sie problem z okiem.
Rok temu prawe oko zaczelo mi szwankowac, co objawialo sie trudnoscia w
skoncentrowaniu patrzenia na jakis obiekt, tak jakby oko mi "fruwalo".
Lekarz powiedzial ze sa jakies "meciki" ale to nic powaznego, przepisal
Dicortineff zawiesina i masc.
Lekow nie przyjmowalam (ale wykupilam), a problem sam minal.
Minal rok i dzieje sie to samo.
Czy moge uzywac tych samych lekow, ktore kupilam rok temu? (termin waznosci
jeszcze nie minal).
Dlaczego ten problem sie powtorzyl?
Prosze o rade.
Lidka

2. Data: 2004-01-31 14:06:47

Temat: Re: oczy
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bvg612$lke$...@i...gazeta.pl,
Lidia_b <l...@i...pl>:

> [...]
> Minal rok i dzieje sie to samo.
> Czy moge uzywac tych samych lekow, ktore kupilam rok temu? (termin

Niestety naprawde ciezko na podstawie Twojego "metnego" ;) opisu
zidentyfikowac, co to za dolegliwosc. Byc moze opisujesz zaburzenia
akomodacji, a byc moze cos innego. Trudno tez mi wnioskowac z zapisanego
leku, co to bylo.

W kazdym razie nie radzilbym brac Dicortineffu samodzielnie. Jesli jestes
przekonana, ze to to samo, to odczekaj troche i moze znowu samo minie. Jesli
nie minie lub nie jestes przekonana, ze to to samo, konieczne jest badanie
okulistyczne.

--
Robert

podskórny guz na czole