problemy

1. Data: 2004-01-31 12:19:32

Temat: problemy
Od: J <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Mam nastepujacy problem. Wlasciwie od paru lat odczuwam nagle bole w dole
brzucha, jakby skurcze, w wyniku ktorych doslownie nie moge sie ruszyc
przez jakies pare sekund. Nie sadze zeby to byly jakies problemy
ginekologiczne, regularnie chodze na kontrole, robilam niedawno usg.

Do tego doszedl niekontrolowany spadek i wzrost wagi, potrafie przytyc lub
schudnac w pare miesiecy 10kg mimo ze nie zmienia sie to jak zyje, jem,
pracuje itd...

To co mnie zaniepokoilo, to fakt ze od jakiegos poltora tygodnia w kale
pojawila sie krew, chodze do ubikacji bardzo czesto w ciagu dnia.

Jesli ktos ma jakies sugestie co do objawow i podszepnie do jakiego
lekarza powinnam sie zwrocic, bylabym wdzieczna.

Pozdrawiam,
J.

2. Data: 2004-01-31 12:26:25

Temat: Re: problemy
Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl> szukaj wiadomości tego autora

J [...@w...pl] pisze:

[...]
> [...]
>
>Jesli ktos ma jakies sugestie co do objawow i podszepnie do jakiego
>lekarza powinnam sie zwrocic, bylabym wdzieczna.

Możliwe, że wrzód lub polipy na jelicie. Idź po prostu do lekarza
pierwszego kontaktu.

--

Jerzy

3. Data: 2004-01-31 13:43:32

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend J ( ...@w...pl ) wrote :

> [...]
>
> Jesli ktos ma jakies sugestie co do objawow i podszepnie do jakiego
> lekarza powinnam sie zwrocic, bylabym wdzieczna.

Najpierw do lekarza rodzinnego, on może zlecić podstawowe badania i skieruje
do odpowiedniego specjalisty.
Nie zwlekaj.
Pzdr.
Iwona

4. Data: 2004-01-31 15:05:23

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jesli ktos ma jakies sugestie co do objawow i podszepnie do jakiego
> lekarza powinnam sie zwrocic, bylabym wdzieczna.

Moja przyjaciółka ma podobne problemy i po kolonoskopii wykryto u niej
liczne polipy w jelitach. Zwykle robi się też biopsję aby zbadać czy zmiany
nie są rakowe. Ale bądź dobrej myśli i idź jak szybko możesz do lekarza.
Jeśli zaś chodzi o doraźne łagodzenie problemów jelitowych to bardzo pomaga
picie na wieczór 1 łyżeczki smielonego siemienia zalanego pół szklanki
gorącej wody. Taki kleik osłania jelita i pomaga przy bólach.
pozdr
agatka

oczy
podskórny guz na czole