Jakie badania zrobic?

1. Data: 2004-01-31 12:55:19

Temat: Jakie badania zrobic?
Od: "Qn`ik" <s...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Mojej dziewczynie zdarza sie ostatnio miec zawroty glowy, kilka razy o malo
nie zemdlala po wyjsciu z kapieli. Bardzo sie o nia boje i chce ja zmusic do
pojscia do lekarza - ale najlepiej od razu na konkretne badania, nie do
internisty. W zwiazku z tym pytanie - jakie badania zrobic? Ona zawsze miala
rowniez klopoty z krazeniem - czy to moze miec jakis zwiazek?

Z gory dzieki za pomoc.

Pozdrawiam serdecznie,
Maciek

2. Data: 2004-01-31 13:02:51

Temat: Re: Jakie badania zrobic?
Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qn`ik [s...@c...com.pl] pisze:

[...]
> [...]
>internisty. W zwiazku z tym pytanie - jakie badania zrobic? Ona zawsze miala
>rowniez klopoty z krazeniem - czy to moze miec jakis zwiazek?

Moja znajoma też tak miała, lubiła się kąpać w gorącej wodzie - to
najpewniej krążenie. Kąpie się w gorącej wodzie?

--

Jerzy

3. Data: 2004-01-31 16:30:36

Od: "Qn`ik" <s...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Dusk wrote:
> [...]
>
> Moja znajoma też tak miała, lubiła się kąpać w gorącej wodzie - to
> najpewniej krążenie. Kąpie się w gorącej wodzie?

Tak, ale w takim razie gdzie zrobic badania? Bo tak tego na pewno zostawic
nie moge.

M.

4. Data: 2004-01-31 16:42:47

Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qn`ik [s...@c...com.pl] pisze:

[...]

>Tak, ale w takim razie gdzie zrobic badania? Bo tak tego na pewno zostawic
>nie moge.
>
>M.

Zawsze najlepiej zacząć od lekarza rodzinnego, nie jest to najprostsze
wyjście? Wstępna diagnoza i skierowania do odpowiednich specjalistów.

Jerzy

5. Data: 2004-02-01 10:50:43

Od: "Qn`ik" <s...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Dusk wrote:
> Zawsze najlepiej zacząć od lekarza rodzinnego, nie jest to najprostsze
> wyjście? Wstępna diagnoza i skierowania do odpowiednich specjalistów.

Niestety nie. W miejscu zamieszkania nie moze zrobic badan ze wzgledow
rodzinnych.

M.

problemy
oczy