oczyma oczu

21. Data: 2007-02-02 21:46:31

Temat: Odp: oczyma oczu
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eq0733$5o4$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> Tłumaczę to sobie na podstawie przysłowia
> "kto z kim przystaje - takim się staje"
> i tak jak pies upodabnia się do swojego pana a pan do psa
> tak człowiek obcujący z prawdą wyraża jej obraz.
> Gdyby prawda nie miała wybałuszonych oczu to człowiek, który z nią
> obcuje także by nie wybałuszał bo niby z jakiej racji?
> Przecież NIC nie dzieje się bez przyczyny. Co? ;)
>
> Edward Robak*
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Aleś teoryję se dorobił...heh! ;)

22. Data: 2007-02-02 22:12:47

Temat: Re: oczyma oczu
Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> "ksRobak" <r...@g...pl>

> Aleś teoryję se dorobił...heh! ;)

Ale JA nie piszę o teoretycznym wybałuszaniu tylko praktycznym.
Czy Pan wybałuszasz oczy teoretycznie??? (?)

23. Data: 2007-02-02 22:43:45

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: oczyma oczu
Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 22:45, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@s...googleg
roups.com...

napisał:1...@k...googleg
roups.com...

napisał:epvjo2$m...@i...gazeta.pl...

> Ty to fajny jesteś, wiesz? :))
>
> Sranie w banie... ;P
> Nie zniżaj się Haniuś do mojego /ich/ poziomu... ;P

No i za to Cię lubię ... ;)

Pzdr.
Magda

24. Data: 2007-02-03 00:10:05

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eq07kc$7rt$...@i...gazeta.pl...
> "Sky" <s...@o...pl>

> siebie.
> Widzę, że JESTEM. :)
>
> Edward Robak*
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy

Oooooo!!! To NAPRAWDĘ wspaniałe! ;)

25. Data: 2007-02-03 00:11:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eq0cuv$shl$...@i...gazeta.pl...
> "Sky" <s...@o...pl>

> Ale JA nie piszę o teoretycznym wybałuszaniu tylko praktycznym.
> Czy Pan wybałuszasz oczy teoretycznie??? (?)

Zawsze mi się wydawało ze to STRACH ma wielkie oczy...może i z tobą coś na rzeczy? :)

26. Data: 2007-02-03 00:25:38

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: oczyma oczu
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@l...googlegr
oups.com...
On 2 Lut, 22:45, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Ty to fajny jesteś, wiesz? :))
>
> Sranie w banie... ;P
> Nie zniżaj się Haniuś do mojego /ich/ poziomu... ;P

Bożesz! Zaczynam się bać... :D

27. Data: 2007-02-03 08:27:16

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> "ksRobak" <r...@g...pl>

> Zawsze mi się wydawało ze to STRACH ma wielkie oczy...może i z tobą
> coś na rzeczy? :)

To PRAWDA. Strach ma wielkie oczy - ale nie ten strach teoretyczny
lecz prawdziwy, a więc nie "wydawany" lecz "doznawany".
Dotykając prawdziwego strachu dotykasz najprawdziwszej prawdy.
Bać się można rzeczy rzeczywistych np. żywiołów. Można też bać się
rzeczy urojonych np. bója (nie bój bója), ale STRACH jest jednakowo
prawdziwy: kot ze strachu zmyka przed psem na drzewo, strusiopodobne
ze strachu wsadzają łby w piach a wystraszeni ludzie gonią w piętkę.
Chcesz Pan abym Pana wystraszył naprawdę?
OK - uważaj więc:

H u !!!!!!!

już się boisz? :-!
hehe - zartuję. Nie bój się Pan - nie zjem Pana. ;-)

28. Data: 2007-02-03 20:56:47

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eq1gv1$83f$...@i...gazeta.pl...
> [...]
>
> H u !!!!!!!
>
> już się boisz? :-!
> hehe - zartuję. Nie bój się Pan - nie zjem Pana. ;-)

Ech Robaku robaku... ;)

29. Data: 2007-02-05 01:32:01

Od: "Bzyko" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> już się boisz? :-!
> hehe - zartuję. Nie bój się Pan - nie zjem Pana. ;-)

Ech Robaku robaku... ;)

hehehe

dziwny jest co ? :D i jeszcze mysli ze taki ach ;)

30. Data: 2007-02-05 04:27:39

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bzyko <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eq61kt$kov$...@n...news.tpi.pl...

> Ech Robaku robaku... ;)
>
> hehehe
>
> dziwny jest co ? :D i jeszcze mysli ze taki ach ;)

Takim go uczyniło Życie, ludzie..tacy jak ja i ty.
Kogo nie kusi by być ach? ;)
Widać że miał trudno. Zresztą kto nie miał? ;)
Dlatego warto próbować się ze sobą dogadać.
Tym bardziej że Robax -jak każdy z nas- ma wiele innym do zaoferowania...i niejednym
można zapewne też się z nim podzielić...jak pozwoli oczywiście. :)

Alkohol a tabletki
psycholog Halina Kinach, Wrocław - zna ktoś ?
poziom istotnosci korelacji?
Lepiej tego nie czytaj... ;)
Pare dni temu minal miesiac