oczyszczacze, nawilżacze i jonizatory powietrza ??

1. Data: 2005-10-09 08:34:43

Temat: oczyszczacze, nawilżacze i jonizatory powietrza ??
Od: "Al" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ! Może ktoś z Was posiada takie urządzenie ( trzy w jednym ) i mógłby
się podzielić zaletami takiego czegoś :)
Ja zastanawiam się czy gdyby ustawić toto w sypialni, to spowoduje
zmniejszenie ilości CO2 w powietrzu ( podobno ma funkcję oczyszczania
powietrza ), żeby podczas spania nie było duszno ( mamy zamknięte okna z
powodu hałasu ).

pzdr Al

2. Data: 2005-10-09 10:05:13

Od: "toopi.pl" <t...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam urządzenia firmy VENTA (kupiłem w Media Markt). Posiada funkcje
nawilżania i oczyszczania powietrza. W mojej opinii sprawdza się doskonale.
Co prawda cena nie należy do szczególnie niskich, ale jest to urządzenie
praktycznie bezobsługowe i banalne w swojej prostocie konstrukcyjnej, tak że
trudno sobie wyobrazić, co mogłoby się w nim zepsuć. To pozwala mi sądzic że
jest "długowieczne".
Niestety nie jonizuje powietrza, ale to nieco inna bajka.

Pozdro
Topi

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2005-10-09 11:54:07

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Al" <o...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> zmniejszenie ilości CO2 w powietrzu ( podobno ma funkcję oczyszczania
> powietrza ), żeby podczas spania nie było duszno ( mamy zamknięte okna z

Pewnie ma funckję oczyszczania powietrza poprzez filtracje, mechaniczne
oczyszczanie za pomocą filtrów, a nie pochłaniania CO2. To nie prom
kosmiczny.

4. Data: 2005-10-10 08:34:28

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

To ja z nieco innej beki: jakiej wody uzywasz do nawilzacza?
Destylowanej czy kranowy?

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2005-10-10 16:39:09

Od: "Al" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic <b...@N...onet.pl> napisał(a):

> Pewnie ma funckję oczyszczania powietrza poprzez filtracje, mechaniczne
> oczyszczanie za pomocą filtrów, a nie pochłaniania CO2. To nie prom
> kosmiczny.

To szkoda. A nie wymyślono jeszcze czegoś w bardziej przystępnej cenie, niz
prom kosmiczny? Oczywiście poza paprotkami i skrzydłokwiatami :)

6. Data: 2005-10-13 19:43:14

Od: "toopi.pl" <t...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyłacznie kranówy

7. Data: 2005-10-14 07:58:24

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

toopi.pl wrote:
> Wyłacznie kranówy
I nie pokrywa Ci sie wszystko bialym nalotem? Wytraca sie cosik z wody -
dyskusje na grupie chemia nie ustalily jednoznacznie, czy to zwiazki
wapnia czy chloru. Strasznie ciezko go usunac - szczegolnie, ze wciska
sie w kazda szpare (nawet rzeczy pochowane w regalach sa nim pokryte). :(

Pozdrawiam,
robal.

Jakie zawory do grzejnika co
pralka ARDO i pokretlo temperatury