oczyszczanie a dziwne stolce - troche dziwne pytanie

21. Data: 2007-05-27 09:04:53

Temat: Re: oczyszczanie a dziwne stolce - troche dziwne pytanie
Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 27 May 2007 01:37:39 -0700, s...@g...com wrote:

>Witam,
>żebym nie był gołosłowny zacytuje podręcznik do Chirurgii J. Fibaka:
>"Poza oficjalna medycyna są leki rzekomo odprowadzające kamienie.
>Najczęściej jest to oliwa, która skleja grudki kału w ten sposób, że
>chory znajduje w kale kuliste twory, które uznaje za kamienie
>żółciowe."
>To już któryś raz ktoś "usunął" sobie kamienie oliwa ;-)

A umiesz czytać ze zrozumieniem?
"To co wydaliłem oglądali lekarze medycyny akademickiej (zarówno ci
starzy wyjadacze jak i młodzi) i potwierdzili, że są to prawdziwe
kamienie żółciowe."
Chcesz powiedzieć, że kilku lekarzy, którzy oglądali i potwierdzili,
że są to kamienie to zwykłe nieuki, konowały co nigdy nie widzieli
kamieni żółciowych? Pewnie też operując pacjentów usuwali kał z
woreczków twierdząc, że to kamienie.
Niezły jesteś... ROTFL

Mariusz

22. Data: 2007-05-27 11:46:28

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja przechodziłem osiem razy kuracje oczyszczania wątroby

> W mojej obecności dwóch lekarzy (jeden z nich to ordynator) kłóciło
> się o wyniki moich badań. Była to na tyle "żywa" dyskusja, która z
> każdą chwilą przeradzała się w kłótnię, że w pewnej chwili myślałem,
> że dojdzie do rękoczynów. Niestety, młodszy lekarz ustąpił dla lekarza
> ordynatora, który to nie miał racji.

Jeszcze raz proszę o zaprezentowanie wyników badań, historie choroby na
naszej grupie.
Dopóki nie będzie wyników doputy, rozmowa powyższa jest tylko czczą gadaniną
która nic nie wnosi do dyskusji.

Czy kuracja oczyszczania wroby przypominała chociaż trochę to co można
spotkać w opracaowania Tombaka i Małachowa ?.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

23. Data: 2007-05-27 11:54:50

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Przykład, który podałeś wyżej, niestety zawsze kłóci się z postępem, bo
nigdy nie ma racji niższy stopniem. Gorzej, jeżeli w grę chodzi "interes
chorego"...
Pozdrawiam Jurek M.

24. Data: 2007-05-27 12:45:49

Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 May 2007 13:46:28 +0200, "Dr.Endriu" <n...@i...pl>
wrote:

>Jeszcze raz proszę o zaprezentowanie wyników badań, historie choroby na
>naszej grupie.

Nie będę opisywał swoich dolegliwości. Robiłem to już tutaj wcześniej.
Do szpitala też nie pójdę aby dali mi te wyniki, o które trwała
dyskusja żebym je zeskanował i pokazywał na grupie, bo i tak bym ich
pewnie nie otrzymał.

>Dopóki nie będzie wyników

Wyników czego? Badań?
Posiadam zdjęcia tych kamieni. Same kamienie oglądali Wasi koledzy po
fachu, lekarze medycyny akademickiej. Jak pisałem potwierdzili ich
autentyczność. Poza tym wiem jak się czułem przed kuracjami i wiem jak
się czuję po kuracjach.

>doputy, rozmowa powyższa jest tylko czczą gadaniną
>która nic nie wnosi do dyskusji.

Większość opinii na tej grupie nie wnosi nic do dyskusji.
Poza tym lekarze nie potrafili również zinterpretować wyników badań,
które wykonałem w Krakowie negując swoich kolegów po fachu i
podważając owe badania (wykonane w szpitalu w Prokocimiu).
Nie chce mi się rozwijać tematu ale teksty typu, że ktoś coś
przeczytał w książce akademickiej to na pewno musi być najprawdziwsza
prawda śmieszą mnie.
Również teksty "pij mleko będziesz wielki" czy "cukier krzepi".
Właśnie w Prokocimiu miałem okazję rozmowy z panią docent, która
powiedziała, że problemem jej kolegów po fachu jest negowanie czegoś
co przeczy ich wiedzy wyczytanej w książkach medycyny akademickiej.

>Czy kuracja oczyszczania wroby przypominała chociaż trochę to co można
>spotkać w opracaowania Tombaka i Małachowa ?.

Kuracja wg dr Huldy Regehr Clark.

Mariusz

25. Data: 2007-05-27 12:50:32

Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 May 2007 13:54:50 +0200, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:

>Przykład, który podałeś wyżej, niestety zawsze kłóci się z postępem, bo
>nigdy nie ma racji niższy stopniem. Gorzej, jeżeli w grę chodzi "interes
>chorego"...
>Pozdrawiam Jurek M.

Najważniejsze jest aby znaleźć przyczynę choroby i ją skutecznie
usunąć a nie leczyć objawy tworząc nowe dolegliwości.
Problemem lekarzy akademickich jest negowanie czegoś czy też
wszystkiego co przeczy ich wiedzy wyczytanej w książkach medycyny
akademickiej.

Pozdrawiam

Mariusz

26. Data: 2007-05-27 14:05:49

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> Problemem lekarzy akademickich jest negowanie czegoś czy też
> wszystkiego co przeczy ich wiedzy wyczytanej w książkach medycyny

Chociaż zawsze będę w opozycji do lekarzy, to teraz spróbuję ich bronić. Jak
lekarze mają szukać przyczyny chorób jeżeli medycyna akademicka zabrnęła w
walkę ze skutkami choroby. I będą "murem stali" na straży tej "wiedzy". Ale
światełko w tunelu jest. Setka lekarzy optymalnych w Polsce walczy z
przyczynami różnych chorób. A szczegółowiej z przyczynami chorób walczą
organizmy ich pacjentów przy prawidłowej diecie...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

27. Data: 2007-05-27 14:40:27

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz <d...@p...fm>

> Kuracja wg dr Huldy Regehr Clark.

O widze, ze do Polski ta pani tez juz dotarla...

W zwiazku z tym pozwole sobie podac na tej grupie kilka informacji na temat
tej "terapeutki" oraz proponowanych przez nia "metod leczniczych".
Poniewaz jej zalecenia "terapeutyczne" nie znalazly uznania w Kanadzie,
w USA, ani nawet w....Meksyku, szuka ona prawdopodobnie nowych rynkow zbytu
na swoje produkty w krajach, gdzie prawo jest nadal wyjatkowo liberalne dla
takich osob jak ona.

* http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=15954&w=585
20010

* oraz tekst z amerykanskiej strony http://www.quackwatch.org/

zatytulowany "The Bizarre Claims of Hulda Clark", gdzie zamieszczono
m.innymi zlozone pod przysiega opinie ekspertow amerykanskich na temat
theorii i metod terapeutycznych rozpowszechnianych przez pana Hulde Clark.

Ekspertyzy zostaly wykonane na polecenie Federal Trade Commission (FTC),

http://www.ftc.gov/

ktora jest niezalezna agencja ustanowiona w 1914 przez Federal Trade Commission
Act., a jej zadaniem jest m.innymi ochrona konsumentow przed nieuczciwymi i
szkodliwymi praktykami biznesownymi.

http://www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/Ca
ncer/clark.html

Ps. Powyzszy tekst zamieszczam tylko i wylacznie w celach informacyjnych.
Osobiscie uwazam, ze kazdy czlowiek ma prawo do wolnego wyboru, ale i do
swobodnego dostepu do wszechstronnej i rzetelnej informacji na dany temat.

28. Data: 2007-05-27 15:10:38

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M. napisal:

> Chociaż zawsze będę w opozycji do lekarzy, to teraz spróbuję ich bronić.

Bedziesz w opozycji do lekarzy az do momentu kiedy wreszcie na tej twojej diecie
powaznie sie rozchorujesz np. na nowotwor lub trzeba bedzie ci bedzie zalozyc
bypass.
Tego typu przypadkow jest juz bardzo duzo, ale jak juz wielokrotnie pisalem
do ciebie to nie dociera, poniewaz masz mozg wyprany przez optymalna sekte.

Jak
> lekarze mają szukać przyczyny chorób jeżeli medycyna akademicka zabrnęła w
> walkę ze skutkami choroby. I będą "murem stali" na straży tej "wiedzy". Ale

Po pierwsze:

* lekarze nie sa od tego aby szukac przyczyn chorob.

Po drugie:

* poszukiwaniem przyczyn chorob zajmuja sie ogromne zespoly badawcze wybitnych
specjalistow.

Po trzecie:

* bardzo duzo juz w tej chwili na ten temat wiadomo, ale niestety co ty mozesz
o tym wiedziec, skoro trudno ci nawet przyjac do wiadomosci ewidentne i proste
fakty o skutkach przeprowadeznych przez was nielegalnych, szarlatanskich,
antyhumanitarnych eksperymentow na ludziach juz chorych.

> Ale światełko w tunelu jest.

Sprawdz dobrze czy to swiatlo nie pochodzi od zniczy...

> Setka lekarzy optymalnych w Polsce walczy z przyczynami różnych chorób.

Jeszcze zadna sekta niczego dobrego dla ogolu ludzkosci nie zrobila, poza
nagromadzeniem fortun dla siebie.

> A szczegółowiej z przyczynami chorób walczą
> organizmy ich pacjentów przy prawidłowej diecie...:)))

Obawiam sie, ze ty powinienes udac sie albo do egzorcysty albo do psychiatry bo
jestes ewidentnie niebezpieczny dla otoczenia.

Ponadto twierdze, ze tymi optymalnymi_lekarzami powinna sie zajac polska Komisja
Etyki Lekarskiej oraz warto by bylo sprawdzic, dlaczego wiekszosc tych
opty_lekarzy nie figuruje w Centralnym Rejestrze lekarzy.

29. Data: 2007-05-27 16:02:03

Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 27 May 2007 16:40:27 +0200, "Jeff" <j...@v...pl> wrote:

>O widze, ze do Polski ta pani tez juz dotarla...
[...]
> [...]
>swobodnego dostepu do wszechstronnej i rzetelnej informacji na dany temat.

Czytałem teksty dotyczące dr Clark.
Nie musimy daleko szukać.
Proponowane "metody lecznicze" lekarzy akademickich a może "lekarzy"
też nie grzeszą skutecznością.
W moim przypadku lekarze medycyny akademickiej nie pomogli. Pogłębili
jedynie moją chorobę swoimi cudownymi antybiotykami i lekami, którymi
leczą to wszystkich ludzi jak leci.
Pacjentom na katar, kaszel, sraczkę i inne dolegliwości potrafią
przepisać tylko antybiotyk. Przykładów jest wiele, chociażby moja
koleżanka, która rozkłada już ręce, bo kolejne leki nie potrafią
skutecznie pomóc jej córce, która nagminnie przez cały rok zapada na
infekcje dróg oddechowych. Koleżanka tuła się od lekarza do lekarza i
żaden z nich nie potrafi pomóc.
Wystarczy sobie poczytać ekspertyzy i wypowiedzi lekarzy akademickich,
którzy to biją na alarm odnośnie stosowania antybiotyków, ich
skuteczności i spustoszenia jakiego dokonują one w organizmie
człowieka. O skutkach ubocznych leków mówi się jakby przyciszonym
głosem, chociaż ostatnio media próbują nagłośnić to i owo w telewizji,
chociażby niebezpieczne szczepionki.
W medycynie akademickiej nie jest tak kolorowo jakby to wynikało z
wypowiedzi niektórych osób.
Każdy ma więc prawo do rzetelnych wiadomości a tym bardziej
skutecznego leczenia. Niektórzy jednak zapominają, że "Przysięga
Hipokratesa" również do czegoś zobowiązuje.
Nagminne, wręcz chamskie reklamowanie leków z komentarzemi na końcu
"Przed użyciem leku zapoznaj się z ulotką informacyjną dołączoną do
opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą" oceniane
jest jako zabezpieczenie lobby farmaceutycznego przed procesem
sądowym.

Mariusz

30. Data: 2007-05-27 16:11:54

Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 27 May 2007 17:10:38 +0200, "Jeff" <j...@v...pl> wrote:

>Po pierwsze:
>
>* lekarze nie sa od tego aby szukac przyczyn chorob.

Po pierwsze:
lekarze są po to aby SKUTECZNIE leczyć i WYLECZYĆ, aby pomóc
człowiekowi choremu. Więc aby skutecznie leczyć i wyleczyć lekarz
powinien znaleźć i wyeliminować przyczynę choroby po to, aby ją
zwalczyć.
Leki leczą objawy a nie przyczyny.
Co z tego jeśli nie usuniemy źródła infekcji? Możemy się ciągle
szprycować lekami.
Po co więc wybijano ptactwo? To właśnie była przyczyna i źródło
choroby człowieka. A może wystarczyło podać cudowny lek na ptasią
grypę?
Po co eliminowano wściekłe krowy czy świnie z pryszczycą?

Pozdrawiam

Mariusz

Jak bez lekow obnizyć ciśnienie w 3 minuty..
symetryczne zaniki korowe
tłumaczenie dokumentacji medycznej
Re: dziwna łupiez skory glowy
bipolar disordrer