Re: oczyszczanie organizmu

From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: oczyszczanie organizmu
Date: Thu, 3 Aug 2006 01:32:25 +0000 (UTC)

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie bede sie znizac do poziomu jak on sam to okreslil "chlewu" :)

Ewo,.....musze powiedziec, ze troche mnie dziwi fakt, ze taka madra jak ty
kobieta, szuka poparcia u osobnika ktory wraz z kilku innymi opty_bytami,
robi wlasnie z tej grupy ewidenty chlew.

Moze popatrz jaki swinski post ten opty_byt tutaj nie tak dawno napisal:

http://glinki.com/?l=3ict38

..i ja go jakos nie probuje za to gonic po grupie i czepiac sie jego nogawki
przy kazdej nadazajacej sie okazji, tak jak on to robi nadal
w stosunku do mnie, tylko za to, ze wyrazam tutaj swoje "racje", do ktorych
jak sama piszesz kazdy ma przeciez prawo.

..teraz ten wyjatkowo niekulturalny hipokryta, probuje z siebie robic
"aniolka"i ty tego nie widzisz????

hmmm...chcialbym cie jeszcze zapytac dlaczego uwazasz, ze post Are jest na
poziomie "chlewa", skoro autorami wyjatkowo prymitywnych i niekulturalnych
postow na tej grupie, sa oprocz tego jurka, takze:
krystynaopty, slawekopty, ali i ostatnio andy.

Jak sie okazuje nie tylko ja to widze,..... popatrz co na ten temat pisze
Marcin Cooler....

Chyba nie sadzisz, ze obydwaj mamy jakies zwidy czy majaki?

Re: oczyszczanie organizmu
Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński m...@p...gazeta.blah
Data: 02-08-2006, 22:28:26
+ pokaż cały nagłówek

ewka pisze:

> Thx:). Kazdy ma prawo do swoich racji, ale nalezaloby to wyrazac w troche
> inny sposob.

Wiesz, troche dziwie sie, ze oberwalo sie akurat Are za "u kogo
przewazaja emocje nad rozumem", a nasza grupowa gwiazda Andrzej Czyz vel
Roch Kowalski dalej w spokoju wyzywa sobie ludzi od mordercow, pedalow i
pedofili. To Cie nie razi, jak rozumiem, bo Cie osobiscie nie dotyczy?

Bardzo prosze wytlumacz mi dlaczego wiec ten kulturalny post Are o optysekcje
tak ci przeszkadzal, bo ja naprawde mam duze problemy aby jakos to zrozumiec...

-----
Jeff