Re: oczyszczanie organizmu

From: "Jurek" <g...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: oczyszczanie organizmu
Date: Thu, 3 Aug 2006 07:48:41 +0200

" Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> a écrit dans le message de news:
earjn9$bfn$...@i...gazeta.pl...

> Ewo,.....musze powiedziec, ze troche mnie dziwi fakt, ze taka madra jak ty
> kobieta,

najpierw troche "kadzidla" ;)

>szuka poparcia u osobnika ktory wraz z kilku innymi opty_bytami,
> robi wlasnie z tej grupy ewidenty chlew.

a pozniej troche insynuacji :)

> http://glinki.com/?l=3ict38

i co z tym linkiem? osmielilem sie Ci przypomniec ze antysemityzm to brzydka
CHOROBA? niestety (dla Ciebie) tak wlasnie jest

> ..i ja go jakos nie probuje za to gonic po grupie i czepiac sie jego
> nogawki
> przy kazdej nadazajacej sie okazji, tak jak on to robi nadal
> w stosunku do mnie, tylko za to, ze wyrazam tutaj swoje "racje", do
> ktorych
> jak sama piszesz kazdy ma przeciez prawo.

rozumiem ze Ty chcesz miec prawo do gloszenia "wiedzy" objawionej. A jezeli
ktos osmieli Ci sie wytknac bzdury jakie wypisujesz, to z "grubej rury" go!?
Grypy dyskusyjne sa dla LUDZI ktorzy maja zdrowe nerwy i akceptuja krytyke
innych uczestnikow dyskusji, wiadac ze Ty tego nie akceptujesz i nerwy "do
bani" :)

> ..teraz ten wyjatkowo niekulturalny hipokryta, probuje z siebie robic
> "aniolka"i ty tego nie widzisz????

moze troche tluszczu!? stan nerwow Ci sie poprawi ;)

> hmmm...chcialbym cie jeszcze zapytac dlaczego uwazasz, ze post Are jest na
> poziomie "chlewa", skoro autorami wyjatkowo prymitywnych i niekulturalnych
> postow na tej grupie, sa oprocz tego jurka, takze:
> krystynaopty, slawekopty, ali i ostatnio andy.

ten Arus to kto to dla Ciebie jest, zeby "wlasna piersia" go oslaniac?. Tego
nawiedzonego misjonarza nawet na psw inni wege "nie trawia"

> Jak sie okazuje nie tylko ja to widze,..... popatrz co na ten temat pisze
> Marcin Cooler....

ciekawe czy Cooler bedzie z tego "przywolania " zadowolony, niezle przywolal
"twojego" Arusia do porzadku :DDD

> Chyba nie sadzisz, ze obydwaj mamy jakies zwidy czy majaki?

a co do tego to tylko twoj "psy" moze Ci pomoc

> Wiesz, troche dziwie sie, ze oberwalo sie akurat Are za "u kogo
> przewazaja emocje nad rozumem", a nasza grupowa gwiazda Andrzej Czyz vel
> Roch Kowalski dalej w spokoju wyzywa sobie ludzi od mordercow, pedalow i
> pedofili. To Cie nie razi, jak rozumiem, bo Cie osobiscie nie dotyczy?

jakies zwidy!?

> Bardzo prosze wytlumacz mi dlaczego wiec ten kulturalny post Are o
> optysekcje
> tak ci przeszkadzal, bo ja naprawde mam duze problemy aby jakos to
> zrozumiec...
> Jeff

nie wszyscy ludzie maja taka zboczona wizje Arusia jak Ty , ot i wszystko. I
widza swiat w innych kolorach niz bialy (ty i Arus) i czarny (optybyt i opty
sekta :))))

Jurek