oczyszczenie organizmu poprzez głodówkę zerową

1. Data: 2003-03-04 23:46:04

Temat: oczyszczenie organizmu poprzez głodówkę zerową
Od: "JE" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę dni temu tematem głodówka = oczyszczenie organizmu - zapraszałem na
stronę
www.atw.ejgerd.prv.pl do zakładki PORADNIK.

Tym razem zapraszam osoby chcące poznać relacje pań,
które właśnie skończyły głodówkę wg opisanej tej na stronie metody.

Jest to nowa wersja strony, wzbogacona bardzo ciekawymi fragmentami listów
tych pań do mnie.
Mam nadzieję, że powtórzenie wątku będzie mi wybaczone i przyjęte ze
zrozumieniem.
Bo warto tam znowu zajrzeć.

Zapraszam
Jan EJGERD
j...@n...pl

1. Data: 2003-03-05 11:55:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JE wrote:

> (...)
> Mam nadzieję, że powtórzenie wątku będzie mi wybaczone i przyjęte ze
> zrozumieniem.

(...)
To jest świadome? A ja myślałam, że to przez pomyłkę trzy razy
przyszło ;->

Krycha wybaczająca

1. Data: 2003-03-05 12:14:40

Od: "JE" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety przez niewiedzę.

Chciałem rozpocząć nowy wątek ale wpisując temat już istniejący - ładowało
się
jako kontynuacja tamtego sprzed wielu dni. Dlatego zmieniłem tytuł wątku.

Przepraszam... człowiek się ciągle uczy..
Jan EJGERD

Tusz Maybelline
okulary sloneczne - Wawa