odbija mu

31. Data: 2004-04-24 21:42:27

Temat: Re: odbija mu
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <x...@y...com> wrote in message
news:c6eh0d$6lf$1@inews.gazeta.pl...

> Ja jednak stawiam w pierwszej kolejności na psychiatrę, trzeba
wykluczyć
> chorobę, a jeśli się okaże że to wynika z niewłaściwych relacji,
> wtedy można myśleć o terapii psychologicznej.

Dyplomowany psychoterapeuta, powinien być w stanie zauwazyć el.
chor.psych. i wiedzieć co zrobić. Sa nawet terapeuci psychoz -trzech
:-(.
Tyle, że mąż do lekarza pewnie nie pójdzie.
No i to jest tak, ze ludzie dobierają się w jakimś ukadzie i żonie
trudno może być żyć inaczej.

32. Data: 2004-04-24 21:47:42

Temat: odbija mu
Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Opanuj sie... to tylko ona tak twierdzi. Moim zdaniem to jest albo
kliniczny przypadek schizofrenii albo troll, ktory przyszedl sie tu
zabawic. I naprawde nie wiem na co bym stawial!

A.

33. Data: 2004-04-25 17:02:17

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alt.religion.albertanism"
<A...@o...pl> napisał w wiadomości
> Kania! Naprawde coraz trudniej nam sie rozmawia.
> Jest mi bardzo przykro z tego powodu.
>
> Prosze wytlumasz mnie i czytelnikom, gdzie ja napisalem
> w moim jednym, powyzszym zdaniu o reakcji na stres, ze:
> ">wolno facetowi uderzyc kobiete?

"Nie miesci sie w 'kategoriach stresu', ale MIESCI SIE w kategoriach
zaburzonej reakcji na stres."

Kania

34. Data: 2004-04-25 17:27:43

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Artur wrote:

> Opanuj sie... to tylko ona tak twierdzi.

O każdym piszącym na grupę można powiedzieć, że tylko tak twierdzi. Nie
jesteśmy w stanie tego sprawdzić.

> Moim zdaniem to jest albo
> kliniczny przypadek schizofrenii

Nie wiem o kim mówisz, o niej czy o nim. Schizofrenia była już na grupie
sugerowana- u niego.

> albo troll, ktory przyszedl sie tu
> zabawic.

Każdy może być trollem. Ale jeśli odpisuję to jednak zakładam, że nim
nie jest. Jakbym zakładała, że to jednak troll to bym nie odpowiadała.

> I naprawde nie wiem na co bym stawial!

Przy założeniu, że to nie troll (patrz wyżej), dziewczyna przedstawiła
pewne fakty. I przy tych faktach nie widzę potrzeby, żeby miała mieć
watpliwości co do swojego zachowania. Ja przynajmniej bym nie miała.
Mamy do czynienia z przemocą domową, a tego nie można tolerować. I
nawet, gdyby ona była niedorozwiniętą jędzą (i wszystko inne co złe), to
on NIE MA PRAWA tak postępować. Więc naprawdę nie rozumiem dlaczego ją
atakowałeś.

A tak na marginesie to możesz ciut jaśniej wytłumaczyć to "Na miare...
OŚKI - tuz na powierzchnią błota"

Gosia

35. Data: 2004-04-26 02:22:04

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 25 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id= news:c6gqsb$pd9$1@news.onet.pl signed by Kania:

> "Nie miesci sie w 'kategoriach stresu', ale MIESCI SIE w
> kategoriach zaburzonej reakcji na stres."

Ok, dziekuje.
Czyli rozumiem, ze twoja mentalnosc opinie:
"Uderzenie zony MIESCI SIE w kategoriach zaburzonej reakcji na
stres."
utozsamia z opinia:
"Jesli mezczyzna jest zestresowany, to wolno mu uderzyc zone lub
inna kobiete jako reakcja na stres."
?

Jesli tak, to ja mam inna mentalnosc niz twoja (po raz kolejny
to stwierdzam). Ja wyciagam inne wnioski ze zdan i wyrazen.
Moja logika funkcjonuje inaczej.

Jesli ktos zrozumial moje zdanie o zaburzonej reakcji na stres
inaczej, to prosze o wasze opinie i wyjasnienie, co ja moglem
miec na mysli. Prosze.

PS. Dala ulatwienia dodam, ze np. nastepujace zdania w logice
albertanowej nie moga byc tozsame ani rownowazne:
"Wszczynanie awantur rodzinnych przez zony wobec mezow, miesci
sie w kategoriach zaburzonej reakcji na stres"
!=
"Jesli zona jest ze stresowana, to wolno jej wszczynac awantury
rodzinne wobec meza."

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pl
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

36. Data: 2004-04-26 05:52:34

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aniolek" <A...@k...niebo.pl> napisał w wiadomości

> Inko dla kobiety ktora ktora nie ma takich doswiadczen wszystko jest
> jasne, tutaj serce swoje a rozum swoje.

Serce? Jakie serce?

Powiedz mi, za co można kochać kogoś, kto podnosi na Ciebie rękę?

IMHO w takich sytuacjach działa przyzwyczajenie, a nie miłość.

Zdajesz sobie sprawę, że nie robiąc nic, niszczysz życie sobie i swojemu
dziecku? Jaki będzie ono miało wzorce, jeśli żyje w rodzinie w której
normalnym jest, że tata łapie mamę za gardło i rzuca nią o ścianę. Co
zrobisz, jeśli któregoś dnia złapie za gardło Twoje dziecko i nim rzuci o
ścianę? Powiesz, że nie spodziewałaś się?

pozdrawiam

Monika

37. Data: 2004-04-26 07:28:50

Temat: Re: odbija mu - orzechy
Od: "MONTWA" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Oświeć mnie proszę, bo nie potrafię znaleść zależności.
>
> Gosia

To proste. Miota się, bo jest wrażliwy i to że zdradzaodreagowuje agresją

MO

38. Data: 2004-04-26 08:26:13

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONTWA" <m...@h...com> napisał w wiadomości

> To proste. Miota się, bo jest wrażliwy i to że zdradzaodreagowuje agresją

Szalenie wrażliwy :) Tak wrażliwy, że zapewne fakt krzywdzenia żony wstrząsa
nim do głębi.... I dlatego nie chce o tym potem rozmawiać, bo mu wrażliwość
nie pozwala.

Gdyby zdradzający mężowie zwykle rzucali swoimi żonami o ściany, liczba
wdowców wzrosłaby kilkakrotnie...

Monika

39. Data: 2004-04-26 09:47:51

Od: Bischoop <"Bischoop von Sosnowiec"@kgb.russia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <c6idru$c4q$1@nemesis.news.tpi.pl> MONTWA napisał(a):

> To proste. Miota się, bo jest wrażliwy i to że zdradzaodreagowuje agresją

Jakby byl wrazliwy to by nie krzywdzil kobiety.

Autorka powinno wziasc ciezka patelnie, trzasnac go w leb, i powiedziec
"przeprasza kochanie, cos mi odbilo"

40. Data: 2004-04-26 14:25:10

Od: "WWWoman" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <x...@y...com> wrote in message news:c6gse7$k32$1@inews.gazeta.pl...
> A tak na marginesie to możesz ciut jaśniej wytłumaczyć to "Na miare...
> OŚKI - tuz na powierzchnią błota"

http://www.oska.org.pl/
Ośrodek Informacji Środowisk Kobiecych
Facet sugeruje zes feministka!!!