odbija mu

11. Data: 2004-04-23 12:54:00

Temat: Re: odbija mu
Od: Aniolek <A...@k...niebo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Liscie opadly i Grzegorz Janoszka wygrazmolil(a):

> Może też spróbuj porozmawiać z jakimś lekarzem? Bo pewnie męża tam nie
> wyciągniesz :(

A do kogo to sie idzie...? (psychik..?)
No jego to nie wiem tez czy wyciagne.

--
===>>Mada<===

12. Data: 2004-04-23 12:54:47

Od: Aniolek <A...@k...niebo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Liscie opadly i Mubuzia wygrazmolil(a):

> Dokladnie to przyszlo mi do glowy...
> Czy maz pamieta swoje zachowania w ogole?

Tak on pamieta, tylko nie potrafi wytlumaczyc swoich poczynan.

--
===>>Mada<===

13. Data: 2004-04-23 12:55:30

Od: Aniolek <A...@k...niebo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Liscie opadly i alt.religion.albertanism wygrazmolil(a):

> Prawdopodobnie miewa zaburzenia umyslowe.
> Nie wiem jaki jest ich typ, ale mozliwe ze pojawily sie jako
> reakcja na duzy i przewlekly stres.

To pewnie trafilam nie na te grupe...? :-)

--
===>>Mada<===

14. Data: 2004-04-23 13:35:30

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alt.religion.albertanism"
<A...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie miesci sie w 'kategoriach stresu', ale miesci sie w kategoriach
> zaburzonej reakcji na stres.

Czys Ty zmysly postradal? W ramach 'zaburzonej reakcji na stres' (cokolwiek
to jest) wolno facetowi uderzyc kobiete? Matke? Zone?

Jak sobie nie radzi, niech idzie dywan wytrzepac, rowy pokopac, zmeczy sie i
nie bedzie mial juz sil, zeby jeszcze kobiete katowac...

A w domu 4-letnie dziecko...

Kania

15. Data: 2004-04-23 13:44:21

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 23 Apr 2004 from pl.soc.rodzina message-id=
news:slrn.pl.c8i4ep.fb.Archaniol@bern.pl signed by Aniolek:

> To pewnie trafilam nie na te grupe...? :-)

Sprobuj szczescia w pl.sci.psychologia ...

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pl
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

16. Data: 2004-04-23 13:50:45

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 23 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id= news:c6b60i$62o$1@news.onet.pl signed by Kania:

> Czys Ty zmysly postradal?

Ja postradalem zmysly?! 8-o

> W ramach 'zaburzonej reakcji na
> stres' (cokolwiek to jest) wolno facetowi uderzyc kobiete?
> Matke? Zone?

Kania! Naprawde coraz trudniej nam sie rozmawia.
Jest mi bardzo przykro z tego powodu.

Prosze wytlumasz mnie i czytelnikom, gdzie ja napisalem
w moim jednym, powyzszym zdaniu o reakcji na stres, ze:
">wolno facetowi uderzyc kobiete?
> Matke? Zone?"

Skad ci sie to wzielo? Bo moje przypuszczenie jest takie,
ze ostatnio poslugujesz sie jakimis negatywnymi uprzedzeniami
myslac o mnie i moich tekstach ...

Z dobrymi życzeniami,

17. Data: 2004-04-23 15:10:30

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Mada wrote:

> [...]
> doslownie szajba, 5 minut wczesniej potrafi o cos zazartowac, zasmiac
> sie, by za chwile wybuchnac i zrobic awanture, a byle przeciwnienstwo
> przeciwko jego myslom doprowadza go do furi, dawniej by powiedziano ze
> jest w nim diabel, potrafi chwycic za gardlo, trzasnac o sciane i
> powiedziec, ze ma mnie dosc, i mowi ze zniszczy mnie psychicznie, i smieje sie w
> oczy diabelsko, zdaje sobie sprawe ze jestem czlowiekiem o slabej psychice
> i on to wykorzystuje, kiedys nawet mnie pobil ze siniaki mialam przez
> tydzien.Czasami w tej furi mowi tak jakby zalowal tego

Sa dwie możliwości.
1. Jest chory i nie potrafi kontrolować swoich reakcji. Trzeba uważać,
bo może być niebezpieczny i nie skończy się na siniakach (koniecznie
porozmawiać z psychiatrą).
2. Na za dużo sobie pozwala. Też może być niebezpieczny, ba wybuchy
agresji mogą być coraz większe. Lepiej pomysleć o rozstaniu.

Gosia

18. Data: 2004-04-23 17:13:44

Temat: Re: odbija mu - orzechy
Od: "MONTWA" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

przeciw euro.....: ma kochankę

Monti

19. Data: 2004-04-23 21:12:28

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Apr 2004 12:54:00 +0000 (UTC) I had a dream that Aniolek
<A...@k...niebo.pl> wrote:
> A do kogo to sie idzie...? (psychik..?)
> No jego to nie wiem tez czy wyciagne.

Psychiatra, z tym że są różni psychiatrzy, ale taki zwykły nawet w
państwowej przychodni może pomóc.

20. Data: 2004-04-23 23:11:37

Temat: odbija mu
Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Zrob to!
Albo przestan wasze dziecko i faceta katowac swoim podejsciem do zycia.
Trzy razy przeczytalem ten tekst i nigdzie nie znalazlem chocby cienia
watpliwosci co do wlasnego zachowania. Wnioskuje z tego, ze albo jestes
chodzacym aniolem, albo... niedorobioną dziewczynką, ktora nie dorosla
do brania odpowiedzialnosci za wlasne slowa, gesty i czyny.

A.

czy mogę się wtrącić? (długie)
Re: ciaze wczesne a pozne, kariera
czy bez dzieci to rodzina