odchudzanie

1. Data: 2003-03-26 18:48:16

Temat: odchudzanie
Od: "Agnieszka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos probowal metod elektrostymulacji? Chodzi konkretnie o aparat VIP?
Cena jest wysoka ok 140zł/godz. Warto??
pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-03-26 18:59:15

Temat: Re: odchudzanie
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka napisał:
> Czy ktos probowal metod elektrostymulacji? Chodzi konkretnie o aparat VIP?
> Cena jest wysoka ok 140zł/godz. Warto??
> pozdrawiam
> Agnieszka

wiesz, w sumie to zalezy indywidulanie od osoby, na jednych moze
bardziej dzialac na innych mniej(i zabieg nie nalezy do najbardziej
przyjemnych), ale jezeli moglabym juz cos doradzic to polecalabym
endermologie -masaz podcisnieniowy (120zl koszt) i po serii zabiegow na
pewno poczujesz rezultaty.

1. Data: 2003-03-27 10:13:01

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorita" <d...@t...pl> wrote in message
> [...]
> przyjemnych), ale jezeli moglabym juz cos doradzic to polecalabym
> endermologie -masaz podcisnieniowy (120zl koszt) i po serii zabiegow na

Dojdzie jeszcze koszt zakupu "kombinezonu" w którym endermologie się
wykonuje.
A jeszcze -mam pytanie czy po tym zabiegu nie naruszone są np. naczynka?
chodzi mi o delikatną skórę ?
Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-03-27 11:14:35

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Sobczyk napisał:
> "Dorita" <d...@t...pl> wrote in message

> VIP?

> Dojdzie jeszcze koszt zakupu "kombinezonu" w którym endermologie się
> wykonuje.
No chyba ze wykupi sie karnet, wtedy ubranko dostaje sie gratis;-)

> A jeszcze -mam pytanie czy po tym zabiegu nie naruszone są np. naczynka?
> chodzi mi o delikatną skórę ?

nie powinny

Co zrobić z przebarwieniami???
Co zrobić z przebarwieniami?????