Re: odchudzanie

1. Data: 2004-04-20 18:40:10

Temat: Re: odchudzanie
Od: "Biała" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja lubie skakac na skakance. Miesnie nóg pracuja a dodatkowo mam frajde
> skakania

A czy to skakanie na skakance daje jakieś efekty? Bo właśnie zakupiłam sobie
skakankę i chcę zacząć skakać, żeby nogi trochę wyszczuplały. Oplaci się ten
trud?
Aga Biała

1. Data: 2004-04-23 11:17:52

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aga Biała
>
> Owszem oplaca sie podnosi sie ogólna kondycja(ja codziennie ćwiczę rano i
wieczorem) swietnie poprawia sie wygląd pośladków ponadtow wyszczupliły mi
się nogi z tyłu uda i od kolan w dół. Zauważyłam też że trochę przy skakaniu
napinają sie dolne partie brzucha(warunek proste plecy;-)
pozdrawiam
Aga

Re: Perfumy dla kobiety
Re: woda termalna