odchudzanie

1. Data: 2004-05-08 12:56:48

Temat: odchudzanie
Od: iwonka <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chcialabym zadac pytanie w imieniu kolezanki:
Czesc mam pytanko:)
Chodzi o to ze od jakiegos czasu biegam dos regularnie, przynjamniej 2
razy w tyg po 40 minut
i nawet widac efekty, poniewaz schudly mi uda i troche biodra, jednak
najbardziej zależy mi na brzuszku a raczej jego stracie:)
W zwiazku z tym mam pytanie jakie cwiczenia polecacie oprocz brzuszkow
oczywiscie, czy moze samo bieganie wystarczy rowniez?
Z gory dziekuje za odpowiedzi:)

1. Data: 2004-05-08 16:54:52

Temat: Re: odchudzanie
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwonka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> chcialabym zadac pytanie w imieniu kolezanki:

zajrzyj na pl.misc.dieta
tam napewno znajdziesz sporo pomysłów

:)
Asia

---

Piekace piety :(
stój push-up
[slas] gdzie argiletz?
co ze sklepami online oriflame?
[spam] Nowe modele przeslicznych klapek i japonek NIKE !!!