odchudzanie

11. Data: 2007-02-09 23:46:05

Temat: Re: odchudzanie
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu napisał(a):

> A jak krowa zeżre trawę tuż przy drodze, a ty później zeżresz tą krowę :) ?

Bez przesady. Mam dopiero 20 lat i zeby od razu takie schorzenia? inni
jaos takich problemów nie maja...

12. Data: 2007-02-10 09:27:50

Od: beezle <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Feb 2007 21:39:49 +0100, Osadnik napisał(a):

> Wiesz w moim wydaniu jest tak ze na bieganie już jest za późno. nie te
> cisnienie, nie te miesnie i nie te stawy już (aułć).

Więc wspomniane suplementy niestety odpadają - zwłaszcza w przypadku
nadciśnienia. Jedyne, co mogę Ci w takim układzie polecić, to
kontakt z jakimś dietetykiem. Poza tym, jeśli o fizyczny wysiłek
chodzi, to jednak namawiam do jakiegokolwiek. Nie musisz biegać
po 5 km, podnosić ciężarów w kilku seriach. Jako dobry środek na
wzmocnienie stawów mogę polecić Glukozaminę - naprawdę warto.
Poza tym basen (dużo i w miarę często - odciążysz kręgosłup i też
coś spalisz). Robienie czegokolwiek, to zawsze więcej niż nic ;).

13. Data: 2007-02-10 23:27:19

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

beezle napisał(a):

> [...]
> Poza tym basen (dużo i w miarę często - odciążysz kręgosłup i też
> coś spalisz). Robienie czegokolwiek, to zawsze więcej niż nic ;).

Z basen to pojawiają sie problemy blokady psychicznej.
Umiejetnosci i wyglądu wobec innych bo moja grubos to TYLKO wieki brzuch
z przodu i uda natomiast reszta chuda.

14. Data: 2007-02-11 09:26:12

Od: beezle <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Feb 2007 00:27:19 +0100, Osadnik napisał(a):

> Z basen to pojawiają sie problemy blokady psychicznej.
> Umiejetnosci i wyglądu wobec innych bo moja grubos to TYLKO wieki brzuch
> z przodu i uda natomiast reszta chuda.

Tak - wiem - pomyślałem o tym, ale coś musisz robić.
Przejmowanie się tym, że tak wyglądasz nie ma sensu (wiem, to trudne
w dzisiejszych czasach). Świat nie składa się tylko z wypakowanych
modeli i szczupłych modelek. Możesz spróbować pogadać z psychologiem.

Nie od razu Rzym zbudowano ;).

15. Data: 2007-02-11 15:11:27

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

beezle napisał(a):

> Tak - wiem - pomyślałem o tym, ale coś musisz robić.

Będę czekał aż się ździebko ociepli to będę pomykał na rowerku... albo
skopie cały ogródek.. albo wymyśle równie bezsensowne zajęcie.
Zwyczajnie zima nie bardzo jest CO robić..
> [...]
> w dzisiejszych czasach). Świat nie składa się tylko z wypakowanych
> modeli i szczupłych modelek. Możesz spróbować pogadać z psychologiem.

Si Si...

Tylko nie spotkałem na basenie tuczników..

16. Data: 2007-02-11 20:29:53

Od: "Grzegorz Szutka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałem cały wątek - a moze zrób sobie jakies porządne badania
hormonalne??
pzdr grzesiek

17. Data: 2007-02-12 09:28:15

Od: Michał <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Nie wiem czy to ta grupa ale odpowiedniej nie ma więc spytam: jak zgubić
> brzuch ???? Nie chcę się odchudzać ale zwyczajnie pozbyć się brzucha.
> Jeździłem kiedyś do pracy po 6 km po 2 latach motylki na nogach miałem (-:
> brzuch jak był tak i teraz jest ???
> Jakieś sensowne rozwiązanie ?? ((-:)

To drugie pytanie: jak to jest że jeden wpierdziela kebaby i magdonaldy i mu
kości sterczą a drugi na zupkach jarzynowych ma nadwagę ??

18. Data: 2007-02-12 10:25:21

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mu
> kości sterczą a drugi na zupkach jarzynowych ma nadwagę ??

Bo każdy ma inną przemianę materii. Ale ten co jest całe życie szczupły
niezależnie od tego co je, wcale nie oznacza, że jest zdrowy. Aczkolwiek
człowiek zdrowy w 100% jest zawsze szczupły...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

19. Data: 2007-02-18 16:07:56

Od: birdeczek <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szutka napisał(a):
> Przeczytałem cały wątek - a moze zrób sobie jakies porządne badania
> hormonalne??
> pzdr grzesiek

Doskonały pomysł!!!!!!! wizyta u lekarza,a potem w zależności co on
powie... dzietetyk, siłownia, basen, itd.... lekarz najlepiej cię
poprowadzi!!!! A ciśnienie pewnie ci się ustabilizuje jak schudniesz!!!
Trzymam kciuki!!! I Zyczę wytrwałości w walce jaka cie czeka!!! :-)

Maść na blizny? jaka?
Zab mleczny....usunac???
Alkohol a tabletki
SM i udar mózgu, rehabilitacja tych chorób...
Jak sztucznie zwiekszyc poziom transaminaz?