Re: odchudzanie

From: beezle <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: odchudzanie
Date: Sat, 10 Feb 2007 10:27:50 +0100
Sender: s...@p...onet.pl

Dnia Fri, 09 Feb 2007 21:39:49 +0100, Osadnik napisał(a):

> Wiesz w moim wydaniu jest tak ze na bieganie już jest za późno. nie te
> cisnienie, nie te miesnie i nie te stawy już (aułć).

Więc wspomniane suplementy niestety odpadają - zwłaszcza w przypadku
nadciśnienia. Jedyne, co mogę Ci w takim układzie polecić, to
kontakt z jakimś dietetykiem. Poza tym, jeśli o fizyczny wysiłek
chodzi, to jednak namawiam do jakiegokolwiek. Nie musisz biegać
po 5 km, podnosić ciężarów w kilku seriach. Jako dobry środek na
wzmocnienie stawów mogę polecić Glukozaminę - naprawdę warto.
Poza tym basen (dużo i w miarę często - odciążysz kręgosłup i też
coś spalisz). Robienie czegokolwiek, to zawsze więcej niż nic ;).