odchudzanie - potrzebuje informacji

11. Data: 2005-11-13 22:46:36

Temat: Re: odchudzanie - potrzebuje informacji
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inga" <i...@b...pl> napisał w wiadomości
news:442b.00000447.4377229e@newsgate.onet.pl...
> Witajcie,
>
> Jesli to o co pytam jest w archiwum, to bardzo przepraszam, ale nie udalo
mi sie
> znalezc.
>
> Okazalo sie, ze mam problemy z kregoslupem i musze schudnac - najlepiej z
10kg
> do konca roku... Zaczynam zajecia na basenie, szukam tez sobie innych
zajec
> ruchowych. W planach mam jeszcze rahabilitacje.
>
> Ale zupelnie nie wiem, jak wziasc sie do ulozenia sensownego jadlospisu.
Pracuje
> od 7:30 do 15:30, po pracy bede jezdzila na zajecia ruchowe, tak wiec 2 -
3 razy
> w tygodniu do domu bede wracala ok. 19, a nie o 16. Jak do takiego planu
dnia
> ulozyc sensowna diete?

A ja zapraszam na forum diety opartej na zasadach metody Montignaca:
http://forum.montignac.com.pl/
Działa, jest skuteczna i zdrowa.

Diety niskokaloryczne mogą łatwo wpędzić Cię w jojo. MM to zmiana zwyczajów
żywieniowych i dobry sposób odżywiania.
Pozdrawiam, Agata

12. Data: 2005-11-14 17:16:50

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "murek" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

> chyba, że z jakiegoś powodu masz rozregulowane poczucie głodu, sytości
> apetytu itp.
>
> może się tak stać, jeśli przez długi czas odżywiasz się nieprawidłowo

bylam wlasnie rozregulowana i w ten sposob udalo mi sie wrocic do
rownowagi:)

13. Data: 2005-11-14 23:35:13

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik weronika napisał:

> ja ci powiem jedno chemia nic nie daje!! raczej tylko twój portfel
> ucierpi!!!

Bzdura1

> wszytsko ale mniejsze ilości,

Bzdura2

> katowałam się i tez robiłam głodówki etc

A po co to wszystko?

Widze, ze niektore kobiety lubia takie rzeczy robic POMAGAJAC swojemu
organizmowi w gromadzeniu tkanki tluszczowej. Ciekawe w jakim to bruku
takie bzdety pisza, ze nalezy robic glodowki. Heh.... zalosne.

--
Pozdrawiam - Filip

http://www.autodynamics.com.br/video02.html

www.leandrini.com www.modshows.com
www.tuningbaja.pl www.tuninguj.com.pl

14. Data: 2005-11-15 04:42:36

Od: JacekM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gbur wrote:............... i mam teraz idealne BMI.

Musze Cie zmartwic.
Czytalem, niestety nie pamietam gdzie. Moze jeszcze uda mi sie odszukac
Pisali, ze BMI nic nie znaczy, a nawet daje falszywe poczucie bezpieczenstwa.
Dotychczas uwazano, ze wlasciwy BMI gwarantuje, ze osobnikowi nie grozi atak
serca z powodu otylosci.
Teraz ponoc wazniejszy jest stosunek obwodu bioder do obwodu brzucha.
Byl ten artykul dlugi i nudnawy wiec tylko "przelecialem" go wzrokiem nie
wdajac sie w zapamietanie szczegolow. Moze ktos z czytajacych wie cos wiecej na
ten temat?
Pozdr.J.

15. Data: 2005-11-15 05:04:36

Od: JacekM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Inga wrote:

> I na co zwrocic uwage?

Pilnowac ujemnego bilansu energetycznego

> Czego powinnam sie wystrzegac?

Slodyczy

> Czy mozna sie pokusic o wsparcie takich preparatow jak fat burner albo thermal pro?

Cos przepisane przez lekarza prawdopodobnie tak. Z kazdym innym srodkiem wplywajacym
na
to jak organizm pracuje ,a nie uznawanym przez medycyne bylbym ostrozny.

16. Data: 2005-11-15 05:41:52

Od: JacekM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

weronika wrote:

> ja ci powiem jedno chemia nic nie daje!! raczej tylko twój portfel
> ucierpi!!!

100% racji.
Stosujacy rozne preparaty sami sie oszukuja. Mysla ze beda sie dalej objadali
jak prosiaki, a chemia czy ziolka zrobi za nich cala robote. Niestey tak sie
nie da.
Znam sprawe z autopsji.
Chcialem rzucic palenie i myslalem, ze zrobi to za mnie akupunktura i plastry i
tabletki, i laser i hipnoza... itd, itd.
Probowalem wszystkiego co bylo na rynku i kopcilem dalej jak parowoz. Jakos w
podswiadomosci myslalem ze hipnoza czy jakies tam tabletki za mnie
palic przestana :-).
W koncu, jak juz stracilem majatek na roznych cwaniakow to do mnie dotarlo, ze
jest jedno bardzo proste i skuteczne rozwiazanie: jak JA chce przestac palic,
to JA musze przestac palic, zadne akupunktury, lasery i plastry za mnie tego
nie zrobia.

Zapytasz i co?
Nie pale juz 6 lat. Teraz powoli walcze z waga. Od czasu do czasu mam "doly"
czyli zjem wiecej niz powinienem, ale nastepnego dnia znowu sie pilnuje.
Najgorszym bledem jaki robia odchudzajacy sie jest "isc na diete". Skutek jest
taki ze sami nie zdajac sobie z tego sprawy, uwazaja diete za stan chwilowy,
przejsciowy.
Dlatego wystepuje tzw efekt jojo. Troche wagi zgubia i wracaja do starego trybu
zycia. Poniewaz glodujac wycierpieli sie co niemiara, to teraz odbijaja sobie z
nawiazka.
Na dodatek czesto organizm zmuszony do oszczednej gospodarki nadmierna
glodowka magazynuje tluszcz szybciej niz przed dieta. Czysta rozpacz.

Odchudzenie sie i co wazniejsze utrzymanie idealnej wagi to jest zasadnicza
zmiana stylu zycia raz i na zawsze, a nie okreslona czasem chwilowa glodowka.
Jezeli sobie tego nie wbijesz do glowy to daj sobie spokoj z odchudzaniem.
Tylko sie bedziesz meczyla.

> po prostu jeść mniej ,wszytsko ale mniejsze ilości, przy wysiłku fiz. jakim
> jest basen etc. osiągniesz rezultaty:) ,

Nie jestem pewien, ale o ile pamietam to basen nie nalezy do najwiekszych
"spalaczy" energii. O ile dobrze pamietam duzo wiecej na jednostke czasu traci
sie szybko maszerujac albo na rowerze.

> aha dodam że piszę z autopsji,katowałam się i tez robiłam głodówki etc ale to
> nie ma sensu na dłuższą metę nie da rady tak życ,

O tym wlasnie pisze powyzej. "Poszlas na diete" . Chcialas widziec zasadnicza
zmiane wagi juz, natychmiast. Po prostu swiadomie, czy tez nie, zmienilas styl
zycia na chwile, a nie na stale. Postanowilas "troche pocierpie i potem bedzie
juz dobrze" Nie bedzie. Ta pyszna szarlotka z piramida bitej smietany to tylko
w sferze snow zostac powinna :-)

> przytyłam z powrotem a nawet jeszcze więcej.
> weronika

Pozdrawiam,J.

17. Data: 2005-11-15 15:14:39

Od: "gbur" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Byl ten artykul dlugi i nudnawy wiec tylko "przelecialem" go wzrokiem nie
> wdajac sie w zapamietanie szczegolow. Moze ktos z czytajacych wie cos

Dzięki ;-). Też czytałem, że u męszczyzn najbardziej niebezpieczny jest
"brzuszek" a nie ogólna otyłość. Jednak w moim przypadku wszystkie spodnie
ze mnie "zlatywają" :-) i chyba będę musiał zrobić nowe zakupy. Nawiasem
mówiąc mój ideał w budowie ciała to Lance Armstrong - twarz wychudła, od
pasa w górę budowa normalna szczupła, mięśnie nóg i ud rozwinięte ale
nieprzesadnie wyrzeźbione jazdą rowerową. I najważniejsze że niewiele mi już
brakuje ;-))). Pozdrawiam w lekkości.

18. Data: 2005-11-15 16:59:21

Od: "gbur" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... u męszczyzn ...
"u mężczyzn" miało być ;-)

19. Data: 2005-11-18 17:56:03

Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=7056
http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3129479&start=1
50
ja schudłam 15 kg w ciągu 3 miesięcy, żadna dieta nie pomagała.
Ewa

www.dvd100.net Visitanos Verbatim Traxdata Princo.*** 6R96
Czy można całkowicie wyeliminować cukier z diety?
optymalni i ich dieta
pytanie o dietę MM...
CKD - stezenie cial ketonowych