oddam w dobre ręce

1. Data: 2004-04-16 07:46:11

Temat: oddam w dobre ręce
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda nie serduszkę, ale siewki mikołajka plaskatego (Eryngium
planum) -- jeśli ktoś zainteresowany, szczególnie przed wyjazdem do
Kokotowa... Do tego dołożę tegoroczne siewki A. truncatum.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien facet z angielskiej Columbii
(Entuzjasta czarlstonów, tang, rumb i

2. Data: 2004-04-16 08:22:30

Temat: Re: oddam w dobre ręce
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:ullkw8iws.fsf@sapijaszko.net...
> Co prawda nie serduszkę, ale siewki mikołajka plaskatego (Eryngium
> planum) -- jeśli ktoś zainteresowany, szczególnie przed wyjazdem do
> Kokotowa... Do tego dołożę tegoroczne siewki A. truncatum.

Mam nadzieję, że siewki klona ściętolistnego :)) nie sa bonusem do siewek
mikołajka i można je sobie zaklepać osobno? :)

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-04-16 10:37:28

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> Co prawda nie serduszkę, ...
(ciach)

To ja sie podczepie :-)
Czy ktos moze chce Viola sororia 'Albiflorus' i 'Freckles'? Albo
Helichrysum arenarium? Bo sie mi nasialo jak dzikie, a szkoda mi ich na
kompost..
Pozdrowienia - Ewa Sz.

4. Data: 2004-04-16 11:29:41

Od: "Jakub" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiu (i wszyscy inni)
ja jestem zainteresowana bardzo. Jestem nowa i nie, bo czytam wasze posty od
dawna. Mam duży ogród do zagospodarowania (po poprzednikach został śmietnik,
który trzeba było zaorać), mnóstwo dzieci - i własnych i innych, którym
pomagam z racji mojej profesji, zwierzaki, mnóstwo pomysłów i marzeń - no i
chroniczny brak kasy na ich realizację. Jak i gdzie można przejąć od Ciebie
siewki?
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie
Małgorzata

5. Data: 2004-04-16 11:31:38

Od: "Jakub" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewo,
odpowiedź jak do Grzesia wyżej:
ja biorę, co masz z wdzięcznością - tylko jak?
Pozdrowienia serdecznie
Malgorzata

8...

6. Data: 2004-04-16 11:39:37

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Apr 2004 10:37:28 GMT, "Ewa Szczęśniak"
<e...@b...uni.wroc.pl> wrote:

>Czy ktos moze chce Viola sororia 'Albiflorus' i 'Freckles'?

Mówisz, że się nasiało? Miód w duszę mi lejesz, bo od wczoraj mam
V.sororia "Freckles" i byłam ciekawa czy po ew. rozsianiu się
powtórzy piegi :)

Pozdrawiam,
Anka :)

7. Data: 2004-04-16 11:51:34

Od: "Mira" <a...@o...tegoteznie.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja tez sie skromnie podłaczę.
Czy ktos chce małe rukole z Tadziowych nasionek ?

Pozdrawiam
Mira :-)

8. Data: 2004-04-16 12:04:16

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub" <k...@w...pl> writes:

> Jak i gdzie można przejąć od Ciebie siewki?

Najprościej we Wrocławiu. Jeśli nie po drodze, to napisz, proszę, skąd
jesteś -- coś się wymyśli.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Gdy Nowator w mieście Falenicy
Z ratuszowej siusiał kalenicy

9. Data: 2004-04-16 12:04:51

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> wrote in

> Mówisz, że się nasiało? Miód w duszę mi lejesz, bo od wczoraj mam
> V.sororia "Freckles" i byłam ciekawa czy po ew. rozsianiu się
> powtórzy piegi :)

Aha, aha :-)
Za dwa lata bedzie Twoj post, czy ktos moze chce :-)
No chyba że bedzie wyjatkowo parszywa zima. Wtedy sie czeka z
utesknieniem, zeby wykielkowalo, bo stare leca...
Ale nasiona sa odporne, a piegi sie dziedzicza :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

10. Data: 2004-04-16 12:06:40

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najprościej we Wrocławiu. Jeśli nie po drodze, to napisz, proszę, skąd
> jesteś -- coś się wymyśli.

A jak Grzesiek wymysli, to ja doloze swoje do jego paczki :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.
Ps. Bierzesz _wszystkie_ nadmiary? :-)

Re: oddam w dobre ręce
RE: oddam w dobre ręce
Odp: mucholowka.... dziwnie sie zachowuje..
Re: jak smakuje labrusco?
Re: Spotkanie - Kokotów