oddam wózek aktywny

1. Data: 2000-07-02 19:24:20

Temat: oddam wózek aktywny
Od: "dyskut" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

tak sie zlozylo, ze mam na zbyciu wozek Swede Elite, szerokosc siedziska
37cm. Zluzyl mi przez wiele lat. Nadal jest wspanialy. Chetnie dam go za
darmo komus, kto go naprawde potrzebuje. Jest to wozek typu aktywnego, czyli
dla osob ktore samodzielnie moga go napedzic.
pozdrowka
Franek

2. Data: 2005-09-24 12:16:41

Temat: Re: oddam wózek aktywny
Od: "69martus69buziaczek.pl" <6...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Franek
>
> Chciałabym sie spytac czy oferta jest nadal aktualna a jeśli tak czy mógłabym
prosić o jakiś kontakt. Pilne!

3. Data: 2005-09-27 08:58:36

Od: "Jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "69martus69buziaczek.pl" <6...@b...pl> napisał w
wiadomości news:308b.00001722.433543a8@newsgate.onet.pl...

> prosić o jakiś kontakt. Pilne!

Wielce Szanowny
Panie Franku;

Ponownie zwracam się w imieniu Pani Nelly Wandy Gałeckiej o
informacje w sprawie wózka, który zamierzał Pan nieodpłatnie przekazać
innej osobie niepełnosprawnej. Tako i tylko taką informację wyemitował
Pan na : pl.soc. inwalidzi. Pani Nella w najbliższym czasie wyjeżdża na
leczenie, więc prosiła o odpowiedź.
Jeżeli Szanowny Pan się rozmyślił lub już wózek przekazał innej osobie
to również proszę i informacje. Ponownie podaje Szanownemu Panu adres
poczty elektronicznej Pani Wandy Neelly Gałeckiej oraz mój.
j...@v...pl Proszę zwrócić uwagę, że po jolanta jest
_kropka_!
a po @ litera _v _!
Mój adres: n...@g...pl

Z wyrazami szacunku

Jagna :-))

Do wiadomości

Nelly

Licznik
Relacja
WC dla ON
Wspolpraca - caly kraj
moze by przeszkolic kierowcow autobusow?