odejścia?

31. Data: 2004-10-13 12:47:35

Temat: Re: odejścia?
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MiT" napisał
> Siebie mozna akceptowac i lubic - jak napisal proxy, ale kochac siebie
> to dla mnie juz lekka perwersja.

Ale kochanie siebie to nie to samo, co kochanie się ze sobą;)

Małgośka

32. Data: 2004-10-13 12:51:33

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą kolorowa, spowodowaną tym faktem frustracją:

Uważasz, że to perwersja?

perweruchaty

33. Data: 2004-10-13 13:12:28

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nudą powiewało, aż nagle napotkałam wirtualne osoby podpisującej się
*Sokrates* myśli nieuczesane:

| Tashunko najlepiej wie, kim byłem i na co zasługuję
| w zamian.

Bez obrazy Darku. Teraz wiem dokładnie tyle samo, co reszta grupy ;-)

--
Pozdrówka gorące!
*****Tashunko*****

34. Data: 2004-10-13 13:15:53

Od: MiT <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-13 14:47, Użytkownik kolorowa napisał:

> "MiT" napisał

> Ale kochanie siebie to nie to samo, co kochanie się ze sobą;)

A onanizm bez kochania siebie to seks bez milosci ;)
Czyli jak czlowiek nie kocha siebie to nie moze sie onizowac bo jest
puszczalski i krotko mowiac staje sie dziwka (mezczyzni tez) ;)

MiT

PS. dobrze ze samemu w siebie nie mozna sie spuscic bo co by na to
powiedziala Roch D.

35. Data: 2004-10-13 13:20:02

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiT" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> PS. dobrze ze samemu w siebie nie mozna sie spuscic bo co by na to
> powiedziala Roch D.

Strzelam: ola boga?

Margola

36. Data: 2004-10-13 13:28:29

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" napisał

> Uważasz, że to perwersja?

To chyba nawet cudzołożenie;)

Małgośka

37. Data: 2004-10-13 13:30:51

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MiT" napisał
> PS. dobrze ze samemu w siebie nie mozna sie spuscic

Podobno można. Znaczy mężczyźni mogą;)

Małgośka

38. Data: 2004-10-13 13:37:36

Od: MiT <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-13 15:30, Użytkownik kolorowa napisał:

> "MiT" napisał

> Podobno można. Znaczy mężczyźni mogą;)

Chyba w dziurke od nosa ;)

MiT

39. Data: 2004-10-13 13:37:42

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą MiT, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Chyba w dziurke od nosa ;)

Wegetarianin się znalazł ;-)

puchaty

40. Data: 2004-10-13 13:45:03

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" napisał

> Wegetarianin się znalazł ;-)

A co tu robią roślinki?

Małgośka

Co dziedziczymy?...
Ojcostwo po Sokratesowemu.[też długie]
Pomóżcie naszemu staremu znajomemu - kłopoty małżeńskie:( [bardzo długie]
Dwie szale jednej wagi
nuda na grupie cz.2