odkurzacz - przerost formy nad treścią

11. Data: 2007-05-21 10:18:43

Temat: Re: odkurzacz - przerost formy nad treścią
Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Arek R. (a...@a...pl) w wiadomości
news:46436cf2$0$13200$f69f905@mamut2.aster.pl nabazgrał(a):

> no i zawachałem się chociaż to zazwyczaj firmy o słabszej renomie starają
> się dodatkami bajerami zachęcic do kupna swoich produktów

Znajomy ma odkurzacz elektroluxa a ja mam samsunga i jak robił remont
mieszkania to brał odemnie bo ten elektrolux to tylko z nazwy dobrze
pracował.
To już nie te czasy gdzie firmy koreańskie robły szmelc tylku goldstar to
już potęgi technologiczne i trzeba brać pod uwagę przy zakupach.
Wracając do samsunga działa wyśmienicie a co do filtru węglowego to nie wiem
na razie go nie wymieniałem a alergikiem nie jestem więc mi nie przeszkadza.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

12. Data: 2007-05-21 16:03:47

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chris <a...@a...pl> wrote:

> To już nie te czasy gdzie firmy koreańskie robły szmelc tylku
> goldstar

Zwłaszcza, że dawny Goldstar obecnie występuje pod znaną i
lubianą marką LG ;->

J.

13. Data: 2007-05-22 09:49:18

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Jarek P. (jarek[kropka]...@g...pl) w wiadomości
news:f2sfsq$8i0$1@node1.news.atman.pl nabazgrał(a):

> Zwłaszcza, że dawny Goldstar obecnie występuje pod znaną i lubianą marką
> LG ;->

Zgadza się tylko nie pamiętam czy to była tylko zmiana nazy czy wchłoniecie
koncernu.

14. Data: 2007-07-16 22:35:14

Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadza się tylko nie pamiętam czy to była tylko zmiana nazy czy
wchłoniecie
> koncernu.

Raczej ruch marketingowy: LG = Lucky Goldstar
--
Jackare

żarówki E-14 w USA?
instrukcja do okapu zanussi zh 6022 ?