odparzenia

1. Data: 2002-05-09 09:53:18

Temat: odparzenia
Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiło sie ciepło. Człowiek (duuuży człowiek) poci sie jak .... . A że
nóżki grube to blisko siebie. No i porobiły mi sie odparzenia w pachwinach.
Czy ktos ma podobny problem? I jak sobie z nim radzi?
Żeby nie było głupich komentaży to zaznaczam że 2x dziennie sie kąpie.

Pozdrawiam serdecznie

2. Data: 2002-05-09 10:33:46

Temat: Re: odparzenia
Od: "Neczka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos ma podobny problem? I jak sobie z nim radzi?
> Żeby nie było głupich komentaży to zaznaczam że 2x dziennie sie kąpie.

Wiesz, to nie jest problem tylko duuuzych ludzi :-). Moj brat nie jest
gruby, a tez mial ten klopot. Zapytal w aptece o jakis srodek na to - dostal
bodjarze puder w kremie, byc moze z jakimis dodatkami. No i nosi odpowiednie
slipki - takie ciasniejsze bokserki, zeby sobie nie urazac pachwin na nowo.
Najlepiej zapytaj sie w aptece, na pewno cos Ci poleca.

Neczka.

3. Data: 2002-05-09 12:10:48

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

uzywaj talku kosmetycznego albo dla niemowlat, ale w aptekach mozna dostac
specjalistyczne, a w Avonie chyba zapachowe. Na prawde dzialaja.
pozdr
magda

4. Data: 2002-05-09 12:57:22

Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nowo.
> Najlepiej zapytaj sie w aptece, na pewno cos Ci poleca.

Dzięki za odpowiedź

Ja byłem w aptece i poradzono mi zasypke Alantan - ale ona tak nie za bardzo
działa - tzm. działa godzinę po użyciu a potem juz nie - no i jest trochę
skomplikowana w użyciu :) A pamiętasz może jak się nazywał ten puder w
kremie?

Pozdrawian serdecznie

5. Data: 2002-05-09 16:02:41

Od: "Neczka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> działa - tzm. działa godzinę po użyciu a potem juz nie - no i jest trochę
> skomplikowana w użyciu :) A pamiętasz może jak się nazywał ten puder w

Niestety, wlasnie nie pamietam, ale postaram sie dowiedziec.

Neczka.

6. Data: 2002-05-09 19:00:01

Od: B <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vector_layer wrote:

> [...]
> działa - tzm. działa godzinę po użyciu a potem juz nie - no i jest trochę
> skomplikowana w użyciu :) A pamiętasz może jak się nazywał ten puder w

Ja radze (odkad "ciut" przytylam, mam ten sam problem)
na noc masc linomag - dziala rewelacyjnie szybko kojaco oraz gojaco.
Na kolejny dzien byc moze zasypka powstrzyma dalsze odparzanie sie.
Na kolejna noc polecam zniw te masc, itd.

> Pozdrawian serdecznie
G.

7. Data: 2002-05-09 19:38:31

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nóżki grube to blisko siebie. No i porobiły mi sie odparzenia w pachwinach.

Jeśli są to tylko odparzenia, to polecam Penaten, albo oliwkę dla dzieci. Wcieraj ją
sobie po
każdej kąpieli, a na to zasypka. Dobra jest też maść cholesterolowa z vit.E.
Ale może to być również sprawa alergiczna i wtedy to już trochę bardziej
kłopotliwe, bo musisz
zacząć chodzić TYLKO w białych, bawełnianych slipach, stosować maść sterydową i łykać
jakiś H-bloker
np. Alleric, czy coś podobnego.
W każdym razie jeśli samo po 2 tyg. nie zlezie, to idź do dermatologa, bo dziać
się tu też może
parę innych rzeczy, a okolica bardzo newralgiczna...
Sajmon Templer

8. Data: 2002-05-11 11:41:40

Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny Użytkownik <p...@w...pl> zapodal:

> [...]
> pachwinach. Czy ktos ma podobny problem? I jak sobie z nim radzi?
> Żeby nie było głupich komentaży to zaznaczam że 2x dziennie sie kąpie.

Bardzo często sport uprawiam - jak zaczyna być totalnie gorąco,
kupuję zasypkę (Mykodermina). W sumie to puder i dodatkowo
właściwości przeciwgrzybiczne (w sumie to lek ....).

--
Dominik Siedlak (bachus)
b...@i...pl

Fitness w Lublinie - OT?