Wykaz kalorii

1. Data: 2002-05-09 08:22:13

Temat: Wykaz kalorii
Od: "Neczka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze to ktos juz podawal, jednak zaginal mi link, a nie moge sie
doszukac archiwum grupy.
Chodzi mi o adres strony, na ktorej jest wykaz kalorycznosci roznych
produktow oraz zawartosc bialka, tluszczu i weglowodanow.
Strona byla w php, i adres konczyl sie "produkty.php"
Ktos ma ten link?

Neczka.

2. Data: 2002-05-09 10:50:24

Temat: Re: Wykaz kalorii
Od: "Jazz" <N...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neczka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> produktow oraz zawartosc bialka, tluszczu i weglowodanow.
> Strona byla w php, i adres konczyl sie "produkty.php"

Proszę bardzo, http://zywienie.host.sk, po weekendzie będzie aktualizacja
bazy.

--
Jazz http://jazz.prv.pl
"No cóż, życie nie jest łatwe, ale za to strasznie śmieszne" - Mysz i Potwór

3. Data: 2002-05-09 11:13:42

Od: "Neczka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę bardzo, http://zywienie.host.sk, po weekendzie będzie aktualizacja
> bazy.

I o to mi chodzilo!
Wielkie dzieki!

Neczka

4. Data: 2002-05-09 13:15:12

Od: mag_wp <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosz? bardzo, http://zywienie.host.sk, po weekendzie b?dzie aktualizacja
> bazy.

Sorki ale brakuje tam ilosci produktow. Czy chodzi o 10 dag?

5. Data: 2002-05-09 13:48:29

Od: "Jazz" <N...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "mag_wp" <m...@p...com.pl> napisal w wiadomosci

> Sorki ale brakuje tam ilosci produktow. Czy chodzi o 10 dag?

Myslalem, ze to oczywiste, ale uzupelnie :-)

--
Jazz http://jazz.prv.pl
"No cóz, zycie nie jest latwe, ale za to strasznie smieszne" - Mysz i Potwór

Wrzody (((((
Do kulturystow
Ciekawy tekst o lkarnitynie i diecie wysokotłuszczowej i .... (długie)
ABCD dieta
Fw: Ab gymnic