Fw: Ab gymnic

1. Data: 2002-05-08 08:40:59

Temat: Fw: Ab gymnic
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Forward z listy medycznej

----- Original Message -----
From: "Aneta" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Sent: Tuesday, May 07, 2002 9:47 PM
Subject: Re: Ab gymnic

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

2. Data: 2002-05-08 09:21:34

Temat: Re: Ab gymnic
Od: "Vector_layer" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości

> kupiła
> na

Jeżeli nastawiła na pełną moc, i siedziała pod tym 10 godzin to może tak
było. Ja osobiście nie wierzę w coś takiego przy używaniu zgodnie z
instrukcja - ja myślę że dziewcze po prostu przedawkowało

A moja koleżanka kupiła sobie aparat do masażu i skóra jej zeszła do kości.
A inna kupiła grzebienj i wypadły jej wszystkie włosy.

3. Data: 2002-05-08 09:27:37

Od: "Gordita" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli nastawiła na pełną moc, i siedziała pod tym 10 godzin to może tak
> było. Ja osobiście nie wierzę w coś takiego przy używaniu zgodnie z
> instrukcja - ja myślę że dziewcze po prostu przedawkowało
Ja się z tym zgadzam - jeżeli używając zgodnie z instrukcją można by się
było poparzyć, to w takich Stanach odszkodowania zżarłyby producentów, jak
już tu ktoś trafnie zauważył.
Poza tym może to była podróba - ostrzegają przecież, że są na rynku podróby
bez silikonu, niewiadomych producentów, które parzą przy dłuższym używaniu.
Trzeba uważać, co się kupuje...

Apel do nowych grupowiczów
Skąd ten urodzaj nowych
jak szybko schudnac co najmniej 20 kg?