jak szybko schudnac co najmniej 20 kg?

1. Data: 2002-05-07 17:55:18

Temat: jak szybko schudnac co najmniej 20 kg?
Od: asia <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Jestem tu nowa!
Czy ktos mi moze przyslac jakas diete, dzieki ktorej zrzuce 20 kg w krotkim czasie.
Jestem w rozpaczy!

2. Data: 2002-05-07 19:16:54

Temat: Re: jak szybko schudnac co najmniej 20 kg?
Od: "Marcin" <m...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie umowilas sie przypadkiem za dwa tygodnie
z Waldkiem na dyskotece w Pobadziach ?

jesli tak to sie mnie martw !

:-)

pzdr

Marcin
m...@k...onet.pl

3. Data: 2002-05-07 19:24:05

Od: sabor <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@k...onet.pl> wrote in news:ab997a$hui$1@h1.uw.edu.pl:

> a nie umowilas sie przypadkiem za dwa tygodnie
> [...]

Witam!
Nie znam zadnego Waldka.
Chce schudnac, ale nie wiem jak.
Chce, aby ktos mi podal; jakas konkretna diete, nie skomplikowana i tania.
asia

4. Data: 2002-05-07 19:49:29

Od: "Marcin" <m...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w krotkim czasie nie da sie zrzucic20 kg skutecznie i bezpiecznie(zdrowo) ,
ZAPOMNIJ o tym.

dieta nieskomplikowana i tania ? po prostu jedz mniej !
* zaczyna sie sezon na swieze warzywka - sama przyjemnosc !
* totalna eliminacja slodyczy z diety
* pelnoziarniste pieczywko zamiast bialych buleczek
itd itd...

przede wszystkim ogranicz ilosci przyjmowanych pokarmow ,
jedz regularnie (4-5 mniejszych posilkow dziennie ),
nie najadaj sie na noc .

--
pzdr

Marcin
m...@k...onet.pl

5. Data: 2002-05-08 08:07:22

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sabor" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Chce schudnac, ale nie wiem jak.
> Chce, aby ktos mi podal; jakas konkretna diete, nie skomplikowana i tania.

Jeśli prześledziłaś archiwum grupy, powinnaś już wiedzieć, że nie ma diety -
cud!! Każdy z cudownych sposobów na zrzucenie 20 kg w ciągu 2 tygodni,
w efekcie końcowym przynosi jojo, a wraz z nim wielkie rozczarowanie
(i nie tylko). Dobre skutki w odchudzaniu można odnieść jedynie poprzez
wytrwałość i konsekwentne działanie. Jeśli masz 20kg nadwagę z pewnością
nie jest to tłuszczyk, który przybył Ci w ciągu ostatniego tygodnia ale
miesięcy. Jakim więc sposobem w ciągu kilkunastu dni zamierzasz pozbyć się
tego, nad czym "pracowałaś" tygodniami?
Moim zdaniem, zamiast marzyć o bikini rozm 36, którą włożysz tego lata -
powinnaś pomyśleć o długotrwałej zmianie stylu życia (patrz post Marcina
i archiwum grupy). Rozsądna dietka, sport, duuużo cierpliwości i samozapar-
cia, to naprawdę dobry sposób ;). Pewnie nie takiej rady oczekiwałaś...
Smutne, ale skuteczne ;-)).

Powodzenia,
Anastazja

Ps. Na pocieszenie dodam, że z własnych obserwacji stwierdzam, iż osoby
mające do zrzucenia więcej niż 10 kg chudną dużo szybciej niż te, które chcą
się pozbyć 5ciu i mniej...

6. Data: 2002-05-08 10:06:53

Od: "magdaz" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anastazja" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
chcą
> się pozbyć 5ciu i mniej...
>
> zgadzam sie, moje obserwacje sa podobne, od czterech miesiecy usiluje
zgubic 4 kg (w najgorszym wypadku 3:))) i ciagle wracaja.
Ale w tych dziesieciu jest pewnie wiecej wody niz w tych 4...chociaz
procentowo tak samo...
pozdr
magda

7. Data: 2002-05-08 10:52:54

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Kiedys schudlam dosc szybko ok 10 kilo
Wtedy pilam bardzo duzo wody min. i prawie codziennie biegalam po parku
i cwiczylam ok godziny, szczegolnie cwiczenia na miesnie brzucha
ramion i najwazniejsze ud i posladkow nie wiem czy je znasz?/
i ograniczylam oczywiscie jedzenie nie zupelnie, po prostu nagladalam sobie
mniej obiadku bardziej samo miesko i warzywka zamiast 4 kromek na sniadanie
i kolacje
jadlam jedna no i jak chcialo sie jeszcz to zarlam jablka ciezko bylo ale
sie udalo :)))
pozdrowionka

Użytkownik asia <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...110.120.9