Skąd ten urodzaj nowych

1. Data: 2002-05-07 19:06:22

Temat: Skąd ten urodzaj nowych
Od: "Chudy" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może mi ktoś wytłumaczyć, skąd ostatnio na tej grupie taki wysyp nowych
chętnych do odchudzania? Najlepiej o 20 kg w 2 tygodnie? Był jakiś program w
TV, czy w gazetce napisali o magicznym odchudzającym efekcie pisania na
grupy newsowe? ;-)

Tym niemniej pozdrawiam wszystkich nowych i nie tylko

Chudy

2. Data: 2002-05-07 19:14:00

Temat: Re: Skąd ten urodzaj nowych
Od: sabor <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chudy" <c...@w...pl> wrote in

> [...]
> efekcie pisania na grupy newsowe? ;-)
>
> Tym niemniej pozdrawiam wszystkich nowych i nie tylko

Witam!
Zapewniam Cie, ze nie bylo zadnego programu w tv, ani w gazetach o tym nie pisali.
Trafilam na ta grupe dyskusyjna przez przypadek.
Przesledzilam wszystkie watki, ale nie znalazlam zadnej konkretnej diety.
Czy ktos w ogole moze mi polecic jakas skuteczna diete?
Bardzo mi na tym zalezy.
asia.

3. Data: 2002-05-07 19:20:09

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chudy" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> TV, czy w gazetce napisali o magicznym odchudzającym efekcie pisania na

A ty nie wiesz, ze to sezon na odchudzanie?
Przecież ciepło wyszło, a coponiektórzy to się wstydzą nawet dekolt
pokazać... a co dopiero wyjść na plażę.
Osobiście doradzam polubienie swoich rubensowskich kształtów, a jak się uda
schudnąć to na zdrowie wyjdzie...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2002-05-07 19:26:35

Od: sabor <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
> Osobiście doradzam polubienie swoich rubensowskich kształtów, a jak
> się uda schudnąć to na zdrowie wyjdzie...

dzieki za slowa otuchy, ale nie da sie polubic tego nadmiaru kilogramow...
asia

5. Data: 2002-05-07 22:06:46

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> TV, czy w gazetce napisali o magicznym odchudzającym efekcie pisania na

Wiosna. Wszyscy panikują spoglądając w lustro. :-)

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

6. Data: 2002-05-08 06:37:04

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sabor" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> dzieki za slowa otuchy, ale nie da sie polubic tego nadmiaru kilogramow...

Ależ oczywiście da się. Ja swoje lubię, a nawet na dodatek jak powiedziałam
małżonkowie, ze jak schudnę, to z biusty też mi trochę zejdzie to powiedział
"To się nie odchudzaj"...
Przecież mężczyźni lubią kobiety, a nie wieszaki na ubrania...

7. Data: 2002-05-08 07:02:48

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> powiedziałam
> powiedział
>
> lubia okragle miejscami:-)))
> albo: na okraglo lubia pewne miejsca:)
> ale kibic mam byc smukla, prawda, panowie?

Święta prawda!
:)

jan w

8. Data: 2002-05-08 07:05:32

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2002-05-08 10:21:32

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza"

> lubia okragle miejscami:-)))
> albo: na okraglo lubia pewne miejsca:)
> ale kibic mam byc smukla, prawda, panowie?

Bałbym się objąć i przytulić dziewczę, którego dolne żebra są "na
wierzchu"... :)

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

10. Data: 2002-05-08 11:19:58

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:abb0h6$i09$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "iza"

> Bałbym się objąć i przytulić dziewczę, którego dolne żebra są "na
> wierzchu"... :)

Toż to się pokruszyć może... ;-)

--
Joanna