odporność

11. Data: 2011-02-24 00:27:43

Temat: Re: odporność
Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-23 20:02, s_13 pisze:

> nie wiem, co do mnie piszesz... :-)
> zrobiłem tylko to co na razie wypisał mi lekarz rodzinny...
> igG (nie wiem czy to jakieś szczególne, bo robiłem szukając boreliozy
> i nazywa się borelioza igG) wyszło<5,0, a norma do 10, więc ok...

właśnie o to chodzi - poziom przeciwciał IgM i IgG na
chlamydie pneumoniae (w skrócie CPN). masz dość charakterystyczne
objawy dla infekcji CPN.

sm

12. Data: 2011-02-24 18:10:26

Od: "Papu5murf" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "s_13" napisał:
> dostałem antybiotyk i leki przeciwwirusowe, po tygodniu było ok

ciekawy jestem jakie to niby są leki pszecifwirusowe?:O)
do antybiotyków pewnie nie dostałeś osłony stąt ta sraczka:O(

> żona latem walczyła z infekcją gronkowca w gardle,
> ale skończyło się dobrze (podobno leczenie nawet nie było konieczne,
> bo słaby odczyn, a to na zawsze już siedzi w organizmie), teraz
> wszyscy domownicy zdrowi jak ryby, mieszkam w lesie, czyste powietrze,
> dużo ruchu, do tej pory byłem aktywny fizycznie, trenowałem sporty
> walki, siłowe, zimą biegałem na nartach, pracowałem fizycznie,

może się od żony tym gronkowcem zaraziłeś?:O)
poza tym w obecnych czasach fakt mieszkania w lesie i uprawiania sportu nie
gwarantuje czystego powietrza bo tera z powietrza prowadzane są dzień w
dzień opryski zawierajace między innymi fszelakiej maści wirusy, grzyby,
pleśnie i bakterie, częso niestety niesnane medycynie bo hodowane w
laboratoriach wojskowych wiec i leczenie w ciemno nie ma sensu (a niestety u
nas się tylko w ciemno leczy)
może zostałęs zaaplikowany nowym szczepem prasiej czy bobrzej grypy żebyu
sezon szczepionek zacząć?:O(

13. Data: 2011-02-24 18:10:31

Od: "Papu5murf" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "performerka" napisał:
> To musi ten, co to na wszystko witaminy zaleca i dyjete
> wegetariańską Tomuś Wilicki vel Hiperwitaminoza-Roślinożerny.

przy obecnej znikomej zawartosci mięsa w mięsie trudno się ludziskom dziwić
że zaczynają trawe wcinać, problem w tym ze to samo zaczyna sie dziać z
roslinami, czyli znikoma zawartość dzemu w dzemie, soku w soku i do tego te
nawozy, opryski, hormony, co tu tera jeść?:O(

14. Data: 2011-02-26 13:41:42

Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Feb 2011 11:18:33 -0800 (PST), s_13 wrote:
>cukrzycę (cukier w normie), tarczycę (hormony w normie), i inne co
>dało się prostymi wynikami wykluczyć, dostałem antybiotyk i leki
>przeciwwirusowe, po tygodniu było ok... ale następne dwa tygodnie i

antybiotyki na wirusy zasadniczo nie dzialaja.

>problemy
>żołądkowo jelitowe (może od antybiotyku i ferveksiku)... wizyta u
>lekarza, następny antybiotyk i następne leki przeciwwirusowe... biorę
>od trzech dni i z kibla nie wychodzę, odstawiłem antybiotyk i trochę
>lepiej z kiblem,

Zasadniczo tez nie powinny szkodzic na jelita, przynajmniej
bezposrednio. Bierzesz odpowiednia oslone ? Nystatyna, lacidofil (?),
kefir, jogurt ?

>cóż czynić drodzy państwo...???
>może gdzieś lekarz coś pominął, może ja coś źle robię... jak wzmocnić
>odporność, jak wyjść z tego kręgu...

a) nie leczyc przez tydzien, moze sie na tyle nasili ze da sie
zdiagnozowac :-)
b) zrob sobie testy na gronkowca i przeciwciala chlamydii.

J.

15. Data: 2011-02-27 13:16:26

Temat: Re: odporno ć
Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> antybiotyki na wirusy zasadniczo nie dzialaja.

antybiotyk przepisał mi lekarz rodzinny, podejrzewał zapalenie płuc...
laryngolog stwierdził infekcję wirusową i przepisał groprinosin...

> a) nie leczyc przez tydzien, moze sie na tyle nasili ze da sie
> zdiagnozowac :-)

nie leczyłem w zasadzie przez parę miesięcy zanim zgłosiłem się do
lekarza...

> b) zrob sobie testy na gronkowca i przeciwciala chlamydii.

zrobię... poczekam chwilę, aż leki się wypłuczą z organizmu i zrobię
wszystko kompleksowo, pewnie się wykosztuję, ale trudno...
proszę o rady, jakie jeszcze przy okazji badania warto zrobić, jak już
mi tej krwi popuszczą...

pozdrawiam
s_13

16. Data: 2011-02-27 13:55:43

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-27 14:16, s_13 pisze:

> [...]
> wszystko kompleksowo, pewnie się wykosztuję, ale trudno...
> proszę o rady, jakie jeszcze przy okazji badania warto zrobić, jak już

Zrób najpierw wymaz z gardła.

--
animka

17. Data: 2011-03-01 20:14:16

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Człowiek jest nosicielem wzwB, a Ty mu witaminę C proponujesz? Weź się
> stuknij młotkiem w ten betonowy czerep.

O dlaczego ta witamina C ma mu szkodzić na wątrobę?
Może szkodzićna nerki, ale nerki to może obciążać wzwC.
Witamina C jest dobra na wątrobę, a na woreczek jest lekarstwem.

A wzwB też się czepia nerek? Pierwszy raz słyszę.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

18. Data: 2011-03-09 09:01:59

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrób najpierw wymaz z gardła.

zrobiłem...
gronkowca nie ma, chlamydia nie wiem jeszcze, chyba jakieś problemy
organizacyjne, bo czekam na wynik już ponad tydzień i jeszcze z
tydzień poczekam...
mononukleoza nie ma, tarczyca ok, w badaniach krwi wysoki poziom
monocytów 19,2 (norma 1-8),
wymaz z gardła: candida albicans

pozdrawiam
s_13