odpowiednia opiekunka do dziecka

1. Data: 2005-04-17 11:38:37

Temat: odpowiednia opiekunka do dziecka
Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób wybierać opiekunki do dzieci aby uniknąć złego wyboru. Skąd mam
wiedzieć że opiekunka nie stwarza złudnych pozorów doświadczonej i znającj sie
na dzieciach. Przecież muszę wiedzieć że dziecko trafi w odpowiednie ręce.

2. Data: 2005-04-17 13:27:02

Temat: Re: odpowiednia opiekunka do dziecka
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiedzieć że opiekunka nie stwarza złudnych pozorów doświadczonej i
> znającj sie na dzieciach. Przecież muszę wiedzieć że dziecko trafi w

http://www.mamo-tato.pl/article_show.php?a_id=65&s_i
d=1&ss_id=2

No i zapraszam do przejrzenia archiwum, szczególnie grupy pl.soc.dzieci, o
opiekunkach było nie raz.

D.

Doświadczanie ojcostwa...
Wybor