hejcio

1. Data: 2005-04-14 07:54:34

Temat: hejcio
Od: "natalia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem ze masz powazny problem ale powiem tak mysle ze ty tez czytalas o moich
problemach o ktorych glupio mi bylo powiedziec ale juz wiesz...i mam nadzieje
ze nie myslasz o mnie nic zlego...powiem tylko tyle ze bez wzgledu na opinie i
krytyki jakie sie tutaj pojawily decyzje i tak musisz podjac sama za mnie
decyzje juz podjal on...i poprostu juz nie chce mi sie zyc caluje wiesz kto:)

2. Data: 2005-04-14 11:44:02

Temat: Re: hejcio
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "natalia" <n...@b...pl> napisał w
wiadomości news:7e41.0000001c.425e21ba@newsgate.onet.pl...
> [...]
podjac sama za mnie
> decyzje juz podjal on...i poprostu juz nie chce mi sie zyc

No dobrze, już wszyscy wiemy, że w czwartki rano macie te
nic nie wnoszące lekcje informatyki, ale może najwyższy
czas poprosić nauczyciela, żeby jednak odcinał na ten czas
internet?

A.

3. Data: 2005-04-14 13:39:54

Od: "Kasia " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

natalia <n...@b...pl> napisał(a):

> [...]
> krytyki jakie sie tutaj pojawily decyzje i tak musisz podjac sama za mnie
> decyzje juz podjal on...i poprostu juz nie chce mi sie zyc caluje wiesz

po pierwsze do kogo piszesz? po drugie jak mi odpiszesz ze nie musze
wiedziec ze "ta" dana osoba wie, to cie zjebie. w takiej formie pisze sie
emaile a nie na grupach.

4. Data: 2005-04-14 17:42:28

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> po pierwsze do kogo piszesz? po drugie jak mi odpiszesz ze nie musze
> wiedziec ze "ta" dana osoba wie, to cie zjebie. w takiej formie pisze sie
> emaile a nie na grupach.

Niestety, odpowiedzi nie doczekasz się aż przez tydzień, do następnej lekcji
;)

Ot, taka cotygodniowa atrakcja w stylu "gimnazjum/podstawówa/liceum ze
szkolną wycieczką na newsach" ;)

pozdr

Monika

P.s. BTW skoro te dziewczyny muszą ;) co informatykę być na p.s.r, to może
jednak ten nauczyciel nauczyłby je tego i owego na temat specyfiki grup...

5. Data: 2005-04-15 14:27:32

Od: n...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak ten nauczyciel nauczyłby je tego i owego na temat specyfiki grup...

sorry chcialam was przeprosic jestem tu "nowa"i dlatego zamiast na odpowiedz do
mojej kolezanki dalam napisz nowa..i tak ta odpowiedz znalazla sie
tutaj...przepraszam za nieporozumienie a z lekcjami informatyki to nie wiem o co
chodzi

6. Data: 2005-04-15 14:44:32

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@b...pl> napisał w wiadomości
>a z lekcjami informatyki to nie wiem o co
> chodzi

To nawet widać ;)

Margola

odpowiedz tym ktorzy mnie oceniaja
rozmowa ze znajomym
Naruszanie prywatnosci.
Znajomi z dziećmi - ciekawa jestem Waszej opinii
Komornicza ciekawostka - dot. alimentów