odpowiedzialność

1. Data: 2006-03-16 16:50:05

Temat: odpowiedzialność
Od: "Dorothy" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Ostatnio uświadomiono mnie, że najprawdopodobniej zmieniła się
granica wieku, od której dzieci mogą same poruszać się np. po osiedlu, w
drodze do szkoły itp. Czy wiecie może jaki dokument prawny reguluje tę
kwestię, bo chciałabym sprawdzić.

2. Data: 2006-03-16 18:40:47

Temat: Re: odpowiedzialność
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorothy" ...
> [...]
> w drodze do szkoły itp. Czy wiecie może jaki dokument prawny reguluje tę
Po osiedlu może sobie łazić, byle się do drogi nie zbliżał. Jest
ograniczenie do 7 rż w samodzielnym poruszaniu się po drodze, tę kwestię
reguluje kodeks wykroczenień, art 89.

Coś się zmieniło? Nie słyszałam o nowelizacji KW.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

(c) Jakub "Cubituss" Kowalski

kolejna aferka z gołą nastolatką.
Komunia a fryzura
1%podatku