odświeżacz do zmywarki

1. Data: 2004-09-14 07:13:13

Temat: odświeżacz do zmywarki
Od: "Kris" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jak wszyscy uzytkownicy zmywarek wiedzą zapaszek ze zmywarki powodowany
przez proszek do mycia jest specyficzny i nie kazdemu się podoba; powodowany
chęcią umilenia sobie życia postanowiłem nabyć jedynie słuszny odświeżasz
firmy Calgonit; nieststy nie znalazłem nigdzie tańszego odpowiednika; 16,99
to cena wg mnie wygórowana, ale nie wiem na jak długo starcza, bo jeśli na
pół roku to ok, ale jeśli na tydzień to chyba więcej nie kupię.

Czy używacie tego specyfiku?
Jeśli tak to na ile cykli wystarcza?
Czy jego żywotność zależy od temperatury zmywania?
Czy są jakieś zamienniki ew inne sposoby aromatyzowania zwywarki (somat
citron nic nie daje) ?

pozdrownienia
k.

1. Data: 2004-09-14 07:15:43

Temat: Re: odświeżacz do zmywarki
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kris" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]postanowiłem nabyć jedynie słuszny odświeżasz
> firmy Calgonit[...]

Chodzi o tę cytrynową/pomarańczową plastikową zawieszkę?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-09-14 09:19:19

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
powodowany
> chęcią umilenia sobie życia postanowiłem nabyć jedynie słuszny

Zapach proszku do zmywarki może i nie każdemu się podoba, ale IMO jest
do zniesienia i niespecjalnie rzuca się do gardła. Natomiast zapach
pochodzący od tej zmywarkowej zawieszki powoduje u mnie głęboka
depresję połączona z myślami samobójczymi naprzemiennie z agresją
skierowaną do najbliższego otoczenia.

J.

1. Data: 2004-09-14 09:32:43

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ci6d2o$pet$1@news.mch.sbs.de...
> [...] zapach pochodzący od tej zmywarkowej zawieszki
> powoduje u mnie głęboka depresję połączona z myślami
> samobójczymi naprzemiennie z agresją skierowaną
> do najbliższego otoczenia.[...]

Oj, daj spokój. Może kolega lubi herbatę z mydłem cytrynowym ;)

Pozdrawiam
Hanka, co się nie może poszczycić takim bogactwem reakcji, bo u niej zapach
zawieszki budzi wyłącznie mdłości
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-09-14 10:08:08

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
> jak wszyscy uzytkownicy zmywarek wiedzą zapaszek ze zmywarki powodowany
> przez proszek do mycia jest specyficzny i nie kazdemu się podoba;

E tam gadasz, moja zmywarka plucze naczynia i nie wychodza one z proszkiem
:)

> Czy używacie tego specyfiku?

Raz to uzylem, bo bylo w pakiecie startowym zmywarki i powiem jedno: Nigdy
wiecej !

pawelWN

1. Data: 2004-09-14 10:19:57

Od: "Kris" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:ci65rj$eu2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Kris" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Chodzi o tę cytrynową/pomarańczową plastikową zawieszkę?

Tak, dokładnie o ta zawieszkę

k.

1. Data: 2004-09-14 10:21:32

Od: "Kris" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zapach proszku do zmywarki może i nie każdemu się podoba, ale IMO jest
> do zniesienia i niespecjalnie rzuca się do gardła.

Zapach saego proszku może i nie ale po pewnym czasie w zmywarce tworzy się
swoisty mikroklimat który pachnie średnio.

> Natomiast zapach
> pochodzący od tej zmywarkowej zawieszki powoduje u mnie głęboka
> depresję połączona z myślami samobójczymi naprzemiennie z agresją
> skierowaną do najbliższego otoczenia.

Jeszcze nie testowałem ale niedługo będę miał własne zdanie na ten temat.
Jetsem w tarkcie testów.
k.

1. Data: 2004-09-14 10:22:52

Temat: Re: od?wieżacz do zmywarki
Od: "Kris" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> E tam gadasz, moja zmywarka plucze naczynia i nie wychodza one z proszkiem

A czy ja napisałem że moja nie płucze? Oczywiście że płucze i nie wychodzą z
proszkiem ale ogólny zapach zmywarkowy nie jest najprzyjemniejszy. Zwłaszcza
gdy ten zapach zmiesza się z zapachem resztek na naczyniach.
k.

1. Data: 2004-09-14 10:34:19

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]ogólny zapach zmywarkowy nie jest najprzyjemniejszy.
> Zwłaszcza gdy ten zapach zmiesza się z zapachem resztek
> na naczyniach.[...]

Czyli chodzi Ci o zapach dobywający się ze zmywarki, kiedy siedzą w niej
brudne gary? Jeśli tak, to zawieszka istotnie może sytuację poprawić (o ile
ktoś jest w stanie znieść zapach samej zawieszki, ja niestety nie), ale
lepiej działa niepozostawianie na dłużej naczyń po wędzonej rybie i
podobnych perfumach oraz uchylanie zmywarki, kiedy to tylko możliwe. Jeśli
jest możliwość, lepiej też nie zostawiać zbyt długo umytych naczyń - u mnie
talerze (czyste) wyjęte po 2-3 dniach od mycia wyraźnie zalatują właśnie
proszkiem[1]. Nachylenie się nad otwieraną zmywarką, która przez dłuższą
chwilę stała zamknięta z zawieszką w środku, zabija na miejscu ;) Ale
cokolwiek postanowisz, nigdy, przenigdy nie zmywaj z zawieszką w środku.

[1]Co zresztą wykazuje niepraktyczność patentu z dwiema zmywarkami o
cyklicznie zmienianej funkcji ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-09-14 10:37:47

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]po pewnym czasie w zmywarce tworzy się
> swoisty mikroklimat który pachnie średnio.

Mnie się tam po ponad roku nic nie utworzyło, ale ja mam zmywarkę w kotłowni
i ona może sobie stać uchylona przez 3/4 czasu (choć zmywanie zazwyczaj
włączam rano i wracam po 12 godzinach). Czy w Twojej zmywarce czyści się
filtry? Czy próbowałeś "przeprać" pustą maszynę na najcieplejszym programie
ze środkiem do czyszczenia zmywarek (pisałeś o somat citron, ale nie wiem,
czy to to - chodzi mi o płyn, który wlewa się do mycia w pustej zmywarce,
jedno opakowanie na jedno czyszczenie)?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Klinkier - POMOCY !
pytanie o pralke
sedes do podmurowania czy do lekkiej zabudowy?
[[wynajem] neostrada, TV, kablówka - centrum, 350zł/1 os.
trzeszczący parkiet