odzywka domowej roboty

1. Data: 2004-04-09 09:25:50

Temat: odzywka domowej roboty
Od: "magda" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam:)
przeczytalam troche porad dot. domowych odzywek do wlosow.
Mam b. proste wlosy, jasne pasemka od lat i szybko sie przetlyuszczaja, myje
co drugi dzien.
Zrobilam tak:)
zmieszalam zoltko jaja + sok z polowki cytryny, nalozylam to na wlosy,
strasznie cieklo:), na brudne wlosy przed m,yciem dodam, i pochodzilam tak
pol godziny.
Potem normalnie umylam wlosy, ale juz bez odzywki.
Efekt jest super!!! wlosy blyszcza, sa miekkie w dotyku i jakby lzejsze, a
mam ich duzo:)
w dotyku jak aksamit!
polecam, bardzo fajna sprawa
pozdr
magda
ps wesolych Swiat

1. Data: 2004-04-09 10:43:10

Temat: Re: odzywka domowej roboty
Od: "Anuti" <anutka1504@(nospam)go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobilam tak:)
> zmieszalam zoltko jaja + sok z polowki cytryny, nalozylam to na wlosy,
> strasznie cieklo:), na brudne wlosy przed m,yciem

hejka
ja tez tak wlasnie zrobilam, zmieszalam 2 zoltka z sokiem z cytryny i lyzka
oliwki z oliwek, nalozylam papke na wlosy i trzymam, ale mam nadzieje ze ta
to pozniej zmyje,...bo musze przyznac ze to strasznie tezeje!;)

pozdro!
Ania

1. Data: 2004-04-09 11:39:15

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anuti" <anutka1504@(nospam)go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ta
> to pozniej zmyje,...bo musze przyznac ze to strasznie tezeje!;)

Opiszczie potem wrażenia! I napiszcie po jakim czasie wlosy sie znow
przetluscily- czy wystapila jakas poprawa?
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Dlaczego przeciętna kobieta raczej woli być
piękna niż mądra?
Bo przeciętny mężczyzna
lepiej widzi, niż myśli ;)

1. Data: 2004-04-09 11:45:06

Od: "Anuti" <anutka1504@(nospam)go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Opiszczie potem wrażenia! I napiszcie po jakim czasie wlosy sie znow
> przetluscily- czy wystapila jakas poprawa?
> Pozdrawiam
> --

hmmm...

jakby to powiedziec...nie moglam wogole rozczesac wlosow;( mimo 3 odzywek
wyczesalam wlosow ze 3 pelne grzebnienie..nigdy wiecej jaja!!! moze tylko na
swieta!!!

Ania

1. Data: 2004-04-09 12:40:04

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anuti <anutka1504@(nospam)go2.pl> napisał(a):

> jakby to powiedziec...nie moglam wogole rozczesac
> wlosow;( mimo 3 odzywek wyczesalam wlosow ze 3 pelne
> grzebnienie..nigdy wiecej jaja!!! moze tylko na
swieta!!!

Nie bardzo rozumiem jaki jest zwiazek zoltek z
rozczesywaniem po umyciu. Przeciez zoltka sluza do
odzywienia wlosow, sa lagodnym naturalnym srodkiem
myjacym, ale nie sluza do wygladzenia. W tym celu
lepiej bylo po myciu uzyc naparu z siemienia lnianego.
No chyba, ze niedokladnie oddzielilas zoltko od bialka
i stad problemy.
Nina

1. Data: 2004-04-09 12:52:07

Od: "magda" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> > Opiszczie potem wrażenia! I
napiszcie po jakim czasie wlosy sie znow
> przetluscily- czy wystapila jakas poprawa?
> Pozdrawiam

ja wlasnie bojac sie o przetluszczenie nie dodalam oliwy, tylko
zoltko+cytryna, wlosy sa nadal super:)

pozdr
magda

1. Data: 2004-04-09 12:54:28

Od: "magda" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iris" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lepiej bylo po myciu uzyc naparu z siemienia lnianego.
> No chyba, ze niedokladnie oddzielilas zoltko od bialka

chyba nie ma znaczenia jak rozdzielila... przeciez potem sie myje wlosy
normalnym szamponem. Ja nie mialam zadnych problemow ani ze sklejaniem
(tylko chwile przy pierwszym myciu) ani z rozczesywaniem

pozdr
magda

1. Data: 2004-04-09 12:57:43

Od: "Anuti" <anutka1504@(nospam)go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No chyba, ze niedokladnie oddzielilas zoltko od bialka
> i stad problemy.
> Nina

Dalam samo zoltko, niestety, chyba mam za suche wlosy na taka maseczke,
zoltko bowiem tezeje i skleja wlosy. Taka odzywka ma chyba ma byc do
tlustych a nie do zniszczonych.

pozdro

1. Data: 2004-04-09 16:16:13

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taka maseczke, zoltko bowiem tezeje i skleja wlosy.
Taka
> odzywka ma chyba ma byc do tlustych a nie do

Ale to jest przeciez klasyczna odzywka wlasnie do
suchych i zniszczonych - zoltko, kilka kropli cytryny
(nieco wiecej do wlosow przetluszczajacych sie) i kilka
kropli oliwki. Jezeli Ci to zbyt szybko zasycha,
proponuje dodac przed nalozeniem lyzeczke, maksimum
dwie, chlodnej przegotowanej wody i razem wymieszac.
Albo - jesli nie masz cierpliwosci do maseczek - myj
wlosy zoltkami zamiast szamponem (chwilke odczekaj z
"namydlonymi"), plucz w wodzie z sokiem cytrynowym
(ostatnie plukanie). Na koncu mozesz jeszcze wlosy
polac gestym, odcedzonym siemieniem lnianym. Rozczesuj
powoli grzebieniem o szerokich zebach zamiast szczotka.
Nina

1. Data: 2004-04-09 18:34:07

Od: "antygona" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepiej bylo po myciu uzyc naparu z siemienia lnianego.
> No chyba, ze niedokladnie oddzielilas zoltko od bialka

ja też nie rozumiem, ale to samo - po żółtku włosy mi się za nic w świecie
nie chcą rozczesywać.... a włosy oddzielałam.

Czytają nas :-)
venus creme - do biustu
Jakie mydło (żel) o kwaśnym ph?
il etrzeba odczekać