ogorek

1. Data: 2004-06-27 09:43:18

Temat: ogorek
Od: "SloMa" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie do specjalistek.
Powie mi jakas pani jakie wlasciwosci ma w sobie ogorek? Konkretnie chodzi o
szampon ogorkowy?

1. Data: 2004-06-28 05:31:22

Temat: Re: ogorek
Od: "kffiat" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Specjaliską to na pewno nie jestem, ale mogę Ci pewne (wiarygodne)
informacje odnosnie szamponu ogórkowego przekazać :-)

Aktywnie normalizuje pracę gruczołów łojowych.
Pomaga utrzymać optymalny poziom nawilżenia.
Skutecznie zapobiega przesuszaniu włosów.
Kondycjonuje, tonizuje i nadaje włosom elastyczność.

W efekcie:
Włosy wyraźnie wolniej się przetłuszczają.
Dłużej utrzymują świeżość, dobrze się rozczesują i nie elektryzują
się.

Właściwości:
Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego.
Dobrze się pieni i ma przyjemny świeży zapach.

Wskazania:
do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do przesuszania.

1. Data: 2004-06-28 08:51:08

Od: "SloMa" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytam bo mam "cos na glowie" nie wiem czy to lupiez, czy bardzo przesuszona
skora glowy
po kapieli cale czolo, nos, i troche policzki sa mocno przesuszone. Byc moze
tak samo jest
z glowa. Szukam wiec dobrego szamponu nawilzajacego. Mozesz cos polecic?
Na lupiez stosowalem juz wiele szamponow - nie pomogly - niektore nawet
zaostrzyly objawy....

1. Data: 2004-06-28 14:11:35

Od: "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SloMa" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> z glowa. Szukam wiec dobrego szamponu nawilzajacego. Mozesz cos polecic?
> Na lupiez stosowalem juz wiele szamponow - nie pomogly - niektore nawet
na łupiez polecam szampom zdrój:) około 12-15zł do dostania w aptece

1. Data: 2004-06-28 14:19:56

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z glowa. Szukam wiec dobrego szamponu nawilzajacego. Mozesz cos polecic?
> Na lupiez stosowalem juz wiele szamponow - nie pomogly - niektore nawet

do tego celu - nawilzenie glowy - polecam henna treatment wax
naprawde dobry kosmetyk i mnie uleczyl z przesuszonej skory glowy
z tym ze to jest odzywka nie szampon
http://tinyurl.com/2bpf2

1. Data: 2004-06-28 17:17:14

Od: "SloMa" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do tego celu - nawilzenie glowy - polecam henna treatment wax
> naprawde dobry kosmetyk i mnie uleczyl z przesuszonej skory glowy
> z tym ze to jest odzywka nie szampon

Tak przeczytalem o tym co tam na forum kobiety wypisuja... i powaznie
to trzeba ogrzewac suszarka w reczniku???
jestem chlopcem i w zyciu suszarki nie uzywalem do wlosow, w turbanie
z recznika tez nie paradowalem. Nie mam na to czasu. Mozna tego uzywac
jakos inaczej?

1. Data: 2004-06-29 07:49:54

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem chlopcem i w zyciu suszarki nie uzywalem do wlosow, w turbanie
> z recznika tez nie paradowalem. Nie mam na to czasu. Mozna tego uzywac

eee tam, ja po prostu nakladalam to siedzac w wannie
albo lazilam po domu przez 15 minut z ta odzywka na wlosach
bez jakis zabiegow szczegolnych

1. Data: 2004-06-29 08:12:27

Od: "SloMa" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee tam, ja po prostu nakladalam to siedzac w wannie
> albo lazilam po domu przez 15 minut z ta odzywka na wlosach
> bez jakis zabiegow szczegolnych

OK, dzieki, I to sie pozniej splukuje, czy ma zostac we wlosach?
A, wczoraj dostalem plyn Dove - ten reklamowanyu jako 1/4 mleczka
nawilzajacego.
Po nim faktycznie skora glowy wyglada troche lepiej. Mylem dopiero raz,
takze na
efekty chyba trzeba poczekac. Ale widac poprawe.

Naczynka-wiem ze juz bylo ale....
Warkoczyki ala Alan Iverson
Witam drogie Panie :-)
flp