ogrod Jacka Kaliszana

1. Data: 2001-01-04 22:33:30

Temat: ogrod Jacka Kaliszana
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Od dzisiaj mozna juz powoli sledzic pojawianie sie coraz to nowych zdjec z
ogrodow Jacka. Na razie jest dostepnych ok 10 galerii, ale reszte bede
wkrotce uzupelnial - sa juz gotowe, tylko przez modem brak mi cierpliwosci
na ladowanie od razu. Wszystkich zapraszam na strone grupy dokladnie pod
adres: http://ogrody.agrosan.pl/kaliszan
Jackowi dziekuje za wyrozumialosc. przygotowanie troche mi zajelo czasu.

Pozdrawiam.
Rafał Wolski
Wirtualny Sklep Ogrodniczy
http://www.wolski.com.pl/sklep

2. Data: 2001-01-05 16:35:38

Temat: Re: ogrod Jacka Kaliszana
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj jakby sie wszyscy zmowili, przeciez zwykly modemiarz nie ma
mozliwosci obejrzec tych wszystkich zdjec, ( przy moim dosc juz wiekowym
Pentium 60) ale to co juz widzialam zacheca do dalszego ogladania - chyba
musze sie wybrac do kawiarni internetowej.
Gratuluje Jackowi zdjec, a takze Rafalowi za bardzo pracochlonne przeciez
przygotowanie tych zdjec do galerii.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

3. Data: 2001-01-05 19:34:35

Temat: Odp: ogrod Jacka Kaliszana
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Część oglądałem wcześniej. Nowe jeszcze nie wszystkie. Duży prof. Wielkie
zacięcie do fotografii.
O pracy na WWW nie wspomne. Uznanie dla Rafała.
Pozdrowienia <:)) Tadeusz
Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:932tse$lna$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2001-01-06 00:49:27

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W imieniu Jacka i swoim dziekuje za mile slowa :-) Zdjec jest faktycznie
duzo i przez modem mozna nieco sie nameczyc. Dla oszczedzenia czasu podaje
bezposredni adres do najnowszych fotografii:
http://ogrody.agrosan.pl/kaliszan/galerie.html
Dzisiaj zaladowalem na serwer kolejnych kilka galerii. Wszystkiego jest ok.
40 Mb zdjec, zatem troche danych do sciagniecia.

5. Data: 2001-01-06 15:52:46

Od: Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

In article <935q71$s6d$1@news.tpi.pl>,
"Rafal Wolski" <r...@p...com> wrote:
> [...]
> Dzisiaj zaladowalem na serwer kolejnych kilka galerii. Wszystkiego jest ok.
> 40 Mb zdjec, zatem troche danych do sciagniecia.

Mam propozycje udroznienia strony dla tych, ktorzy chca obejrzec
tylko czesc zdjec (lub wszystkie, ale po kawalku - dzis jedne, jutro
inne). W tej chwili male obrazki (po angielsku thumbnails) to naprawde
sa duze, tyle, ze zmniejszone przez przegladarke. Tak wiec, zeby
zaladowac tabelke z thumbnailsami trzeba zaladowac wszystkie
zdjecia tam wystepujace w pelnym rozmiarze. Zamiat tego, mozna tam
dac naprawde male wersje tych zdjec (idealnie 2-3K, moze byc i wiecej,
ale na pewno nie 70K).

Zdaje sobie sprawe, ze to rzecz pracochlonna, ale co najmniej strona
z ktorej jest wejscie do wszystkich galerii powinna tak wygladac - tam
dawanie pelnych zdjec nie ma uzasadnienia. Jest tych zdjec 39, wiec
jesli kazde ma po 60-70K, to w sumie daje ponad 2.5M.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

6. Data: 2001-01-06 17:41:53

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Alez Jacku ,dwie pasje zabierajace Ci tak duzo czasu ,co na to żona .:))
Podrawiam ,Bogusław Radzimierski

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

7. Data: 2001-01-07 00:45:07

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Popracuje nad tym. Dzieki za uwagi.

8. Data: 2001-01-07 12:03:10

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> adres: http://ogrody.agrosan.pl/kaliszan
> Jackowi dziekuje za wyrozumialosc. przygotowanie troche mi zajelo czasu.

Rafale, wielkie dzieki za prace nad moimi zdjęciam.:-))))))
Mam nadzieję, że będą się podobały.
Nie ukrywam, że mam ich jeszcze trochę.
W galerii brakuje zdjęć zimowych. Obiecuje, że prześlę tich troszkę dla ew.
uzupełnienia.
Nie za dużo bo nie mogę Ciebie tak narażać na ślęczenie nad monitorem.
Brakuje trochę mojego komentarza i szczegółowego opisu roślin ale sądze , że
na razie zima możemy cieszyć się obrazami ogrodu w pełnym kolorycie.
Tu mam pytanie ?
Czy zamiast komentarza można podłożyć muzyczkę.
Mogę zimą trochę popracować nad kompozycją paru utworów pod konkretną
galerię zdjęć.
Uszanowanie
Jacek

9. Data: 2001-01-07 12:03:17

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez Jacku ,dwie pasje zabierajace Ci tak duzo czasu ,co na to żona .:))
> Podrawiam ,Bogusław Radzimierski

Bogusławie
Moje pasje ogrodową dzielę z moją lepsza połowa Tak, że czas ogrodowy jest
wspólny.
Bez pracy naszych ogrodniczek ogród nie wyglądał by tak pięknie.
Inne pasję toleruje, życzliwie przyglądająć się stercie rachunków.
(szczególnie za telefony).Tu moja wdzięczność w tym zakresie nie ma
granic......
Uszanowanie
Jacek

10. Data: 2001-01-07 14:44:28

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma zadnego problemu z muzyczka. Jedyny problem, to kilo bajty. Juz teraz
obajrzenie zdjec zajmuje duzo modemowych minut. Muzyczka ten stan pogorszy.
Jednak muzyczka otwierana w oddzielnym oknie bylaby finansowo bardziej
korzystna. A moze pomysl jednak o opisach? Moze tylko na pierwsza strone,
zeby chociaz galerie byly jakos oznaczone? Zgdonie z sugestiami Michala
zastapilem obrazki na pierwszej stronie napisami galeria 1 itd. Jednak to
nic nie mowi, a ja sam nie mam pojecia, czym sie kierowales ukladajac
zdjecia w takich wlasnie zestawach. Pomysl o tym. Moze jest ktos chetny do
pomocy Jackowi? Jesli jakies rosliny lacza sie z Wami, z konkretnymi
zdarzeniami czy ciekawostkami, napiszcie do Jacka. Moze bedzie wtedy mozna
cos dopisac do zdjec.

Tak a'propos strony Jacka zebraly juz swoje pirwsze ofiary :-) Konkretnie
moich sasiadow. Zajety w nocy kolejnymi galeriami nie zauwazylem wody
lecacej z myjni. Poziom wody w kuchni podniosl sie ze zwyczajowego 0 do 15
cm! Zalalem sasiadow calkowicie. Na szczescie jestem ubezpieczony, co
sasiadka przyjela z ogromna, nie dajaca sie ukryc ulga :-))

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski
Wirtualny Sklep Ogrodniczy
http://www.wolski.com.pl/sklep

Nowa wersja Internetowego Katalogu Ogrodniczego
Potrzebuję porady!!
juka kontra choroby
Potrzebuje siarki pylistej pod borówkę amerykańska
FREE & EASY PICTURES! NO BULL SHIT! 4574