ogród Krychy i Basi

31. Data: 2004-01-09 22:58:27

Temat: Re: ogród Krychy i Basi
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
news:btmps0$it9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> nie moge sie zdecydowac co posadzic, bo to ma byc tylko jedna roslina, a
> wybor jest szeroki :-)

Posadzony w 98, kwitnie trzeci raz.

Pozdrawiam, Basia.

32. Data: 2004-01-09 22:59:23

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysokosc akurat, tez ja bralam pod uwage.

Prunus cistena 'Crimson Dwarf'. Mój nr 1 do zakupienia wiosną:-)

Pozdrawiam, Basia.

33. Data: 2004-01-10 08:24:03

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:btnbvh$rlb$2@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> Prunus cistena 'Crimson Dwarf'. Mój nr 1 do zakupienia wiosną:-)

Hejka. Basiu tak miła i napisz jak wysoka rośnie, jaki ma pokrój i czy
nie wymarza?
Pozdrawiam śnieżnie Ja...cki

34. Data: 2004-01-10 09:19:21

Temat: Odp: ogród Krychy i Basi
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:btm7mr$7u5$...@n...onet.pl...

> i ogród Basi w całej okazałości latem 2003:

Noooo!!! Ładne! :-)
Ale tych trawników to Ty masz jeszcze od groma. Jak sobie dajesz radę z
koszeniem? :-)
Brakuje mi zdjęć skalniaka, oczka, maliniaka i ślimaka. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Ja poprosze na priv o komplet zdjęc w dużym formacie bym sobie mógł
szczegóły obejrzec i coś "sciagnąć". Np. już kupilem pomysł bez+groszek :-))
J.

35. Data: 2004-01-10 12:06:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:btnbvh$rlb$2@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz

> jak wysoka rośnie, jaki ma pokrój i czy
> nie wymarza?

Pokrój teoretycznie krzaczasty, ale jest to roślina znakomicie reagująca na
cięcie i można sobie wyprowadzić formę drzewkowatą, co dla mnie jest cechą
niezmiernie pożądaną. Wysokość ponad 2 m, ale niewiele i patrz wyżej.
Dlaczego miałaby wymarzać, mając wśród przodków ałyczę?

Pozdrawiam, Basia.

36. Data: 2004-01-10 12:11:44

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda tylko, ze nie ma powiekszen tych fotek ;-(
> Pozdrawiam
> Asia

Na pulpicie wciskamy prawy przycisk myszy, wybieramy opcję właściwości,
ustawienia i zmieniamy na rozdzielczość monitora 800x600 lub w ekstremalnych
wypadkach na 640x480. Zdjęcia będą wtedy znacznie większe.
Ze względu na pojemność konta i dużą ilość zdjęć w ogóle, a także z e
względu na modemowców, wgrywanie większych zdjęć nie jest niestety możliwe.
Zmiana ustawień jednak jest wystarczającym sposobem na dokładne obejrzenie
roślin.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

37. Data: 2004-01-10 13:00:17

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> napisał(a):

> [...]
> Zmiana ustawień jednak jest wystarczającym sposobem na dokładne obejrzenie

No proszę - jakie to proste - człowiek jednak uczy się całe życie.
;-)))
pozdr. Jerzy

38. Data: 2004-01-10 13:47:42

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> writes:

> Na stronie grupy pojawiły się nowe zdjęcia.
> Prezenty, które dostała Krycha w 2001:
> i ogród Basi w całej okazałości latem 2003:

Tak se oglądam, jakaś zazdrość mnie zżera, ale tak se myślę, że czegoś
w tych ogrodach brakuje... Już wiem! Klona, oczywiście :-).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Znany żeglarz polski, Jan z Kolna,
Był kochankiem prezydenta Lincolna.

39. Data: 2004-01-10 14:18:45

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
możliwe.
> Zmiana ustawień jednak jest wystarczającym sposobem na dokładne obejrzenie
A nie lepiej obrobic je graficznie ? Odchudzic z pikseli ? Pozostawic tylko
w wersji 'dla monitora', ale zachowac wielkosc 800x600 lub chociazby 640x480
?
Wydaje mi sie, ze po to sa miniatury w galeriach, aby przejrzec wstepnie
foty, a jesli mnie jakas zaciekawi, klikam i powiekszam.... :-))) Dla
modemowcow rozdzielczosc fotki nie jest problemem, ale jej 'waga'.

Owszem, zmina parametrow ekranu monitora tez jest wyjsciem, ale....

Pozdrawiam
Asia

40. Data: 2004-01-10 16:09:03

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:btovdt$sb7$1@atlantis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> cechą niezmiernie pożądaną. Wysokość ponad 2 m, ale niewiele i patrz
> wyżej. Dlaczego miałaby wymarzać, mając wśród przodków ałyczę?

Hejka. Niestety. Ze względu na mszyce, żona nie chce słyszeć o żadnej
śliwce. :-(
Pozdrawiam z rezygnacją Ja...cki
P.S. "Wszyscy mamy skrzydła, ale nie każdy potrafi wyrwać z nich pióro, by o
tym pisać."

Giełda kwiatowa...
Giełda kwiatowa
"Japanese Painting"