ogródkowa baza danych

1. Data: 2006-07-14 15:41:55

Temat: ogródkowa baza danych
Od: z...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

mam za duzy balagan! dobrze ponad 300 odmian, polowa to jadalne.
podpowiedzcie gdzie znalezc 'gotowca'; baze danych [cos takiego jak
'microsoft acces'] do katalogownia roslin. najlepiej program darmowy i
taki zeby mozna bylo go zmieniac [mam dwa ogródki po 10 ar] i
ostrze zabki na trzeci. ratujcie! za program, który wybiore moge
dac troche nasion ozdbnych bylin. ale nie pytajcie jak sie
nazywaja. widzicie co za nieporzadek!

2. Data: 2006-07-14 15:51:10

Temat: Re: ogródkowa baza danych
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@w...pl> wrote in message
s.com...
[...]

Sciagnij sobie darmowy OpenOffice 2.0 jest po polsku i za darmo, a baze robi
sie dziecinnie latwo. Mozna zrobic tez w arkuszu kalkulacyjnym tego samego
pakietu.
http://pl.openoffice.org/product.download.html

3. Data: 2006-07-15 04:18:56

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

z...@w...pl wrote:
> podpowiedzcie gdzie znalezc 'gotowca'; baze danych [cos takiego jak
> 'microsoft acces'] do katalogownia roslin. najlepiej program darmowy
OpenOffice.Ux.pl 2.0 który używam jest bezpłatny i ma bazę danych.
http://www.ux.pl
lub z krążków czasopism komputerowych
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

4. Data: 2006-07-15 06:40:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> wrote in message
> OpenOffice.Ux.pl 2.0 który używam jest bezpłatny i ma bazę danych.
> [...]

On chciał do Windy.

5. Data: 2006-07-15 09:38:14

Od: Kot <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> <Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> wrote in message
>
> On chciał do Windy.

Ale to dziala pod windowsem tez ;)

--
Kot OT, ale za to linuxowy

6. Data: 2006-07-15 09:50:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kot" <t...@g...pl> wrote in message

> Ale to dziala pod windowsem tez ;)
>
> --
> Kot OT, ale za to linuxowy

Niemożliwe, są osobne pliki instalacyjne.

7. Data: 2006-07-15 10:49:52

Od: z...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

'trochę' ciężko łapię. wszedłem na adres podany przez
panslawistę i ściągnąłem jakieś openoffice. [nawet fajne; dobry
program rysunkowy, i chyba nada się do domowych papierów /trzy
szuflady/]. chciałem go zarejestrować, ale z angielskiego znam 'next'
i 'exit'; zbuntowało się i wyskoczył 'error'. nie musi być winda.
byłem na podanych stronach; 'www.ux.pl' i 'www.linux.pl', ale co dalej
- nie wiem. chętnie wyprubuję linuxa; podajcie adres wprost do
instalacji.
do ogródkowej bazy danych potrzebuję 'gotowego gotowca'; tak żeby
było 'baśka skreśl!' i 'baśka pisz!'
panslawistę proszę o kontakt wprost na moją skrzynkę, żebym mógł
mu wysłać obiecane nasiona. [z grup dyskusyjnych nie umiem; neta mam
tydzień].

8. Data: 2006-07-15 11:03:08

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Jul 2006 03:49:52 -0700, z...@w...pl napisał(a):

> do ogródkowej bazy danych potrzebuję 'gotowego gotowca'; tak żeby
> było 'baśka skreśl!' i 'baśka pisz!'

Bazę danych mozesz stworzyć sobie w Tabazie, ale jadalnych tam mało raczej
w większości ozdobne.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

9. Data: 2006-07-15 11:14:10

Od: Kot <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> "Kot" <t...@g...pl> wrote in message

> Niemożliwe, są osobne pliki instalacyjne.

No wlasnie, osobno na linuxa i winde, ale program ten sam...

--
Kot balkonowy (jeszcze)bezogrodowy

10. Data: 2006-07-15 11:20:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@w...pl> wrote in message
ps.com...
[...]

Jeżeli nie masz doświadczenia i masz Windows, to nie baw się z Linuxem. Nie
rejestruj, wybierz opcję "Już zarejestrowane" i wybierz z listy opcję
"Base" - odpowiadaj na pytania i bazę podstawową sam stworzysz. Chcesz do
mnie pisać na priv wystarczy zamiast kliknąć "Reply Group" kliknąć na
przycisk "Reply", gdy masz polskie menu wybierz "Odpowiedz" zamiast
"Odpowiedz wszystkim".
Proponuję po stworzeniu bazy podstawowej nadać jej nazwę i zapisać. Póżniej,
gdy nabierzesz wprawy, będziesz mógł ją spokojnie rozbudowywać. Możesz też
wybrać moduł Calc i ponazywać np. kolumny od planowanej zawartości np. 1
kolumna - roślina (nazwa polska), 2 - nazwa łacińska, 3 - odmiana, itp.

lato latem ale jak przechowac begonie
laickie ;-) pytanie: fasolka
jak przechować begonie w zimie
Reneta szara i złota