ogrodniczkom

11. Data: 2005-03-08 11:23:40

Temat: Re: ogrodniczkom
Od: "danusia" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miło , że ktoś pamięta . Przyłączam się i ja do podziękowań.
Z całkiem zasypanego N.Targu , Danusia.

12. Data: 2005-03-08 11:30:15

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości

> Nie mam nic do przedstawicielki, wręcz przeciwnie, tyle, ze coś mi się
> przypomniało z dawnych lat i zobaczyłem cię ubraną w granatową
> spódniczkę, białe podkolanówki i bluzkę, i wypchniętą przed szereg :-)

Jerzy, żyję chyba dłużej. Nie wszystko było złe. Nie byłam typem dziecka,
który podałeś i raczej mnie o coś proszono, niż wypychano ;-). Ponadto -
jeśli coś się komuś zabiera, to wypada się wcześniej zastanowić, czy ma mu
się coś lepszego do zaoferowania.
I proszę nie zacznij mi pisać, że Wy przez cały rok itd..., bo nie jestem
siusiumajtka i swoje wiem.
Wyczułam Twoją ironię już na początku i dlatego napisałam, że dziękuję ' w
imieniu świętujących'. To była prowokacja ;-).
A teraz idę świętować :-).

Z pozdrowieniami, Maria

13. Data: 2005-03-08 12:33:16

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl>

> Jerzy, żyję chyba dłużej.

Wątpię. Przynajmniej nie wygladasz na to :-)

> Nie wszystko było złe.

A czy ja mówię, że coś było złe?

> Nie byłam typem dziecka, który podałeś i raczej mnie o coś proszono,
> niż wypychano ;-).

Tu się zgodzę [ale ...].

> Ponadto - jeśli coś się komuś zabiera, to wypada się wcześniej
zastanowić,
> czy ma mu się coś lepszego do zaoferowania.

Nie zabieram, skąd ten pochopny wniosek.

> I proszę nie zacznij mi pisać, że Wy przez cały rok itd..., bo nie
jestem
> siusiumajtka i swoje wiem.

Tu też się zgodzę [ale ...].

> Wyczułam Twoją ironię już na początku i dlatego napisałam, że dziękuję
' w
> imieniu świętujących'. To była prowokacja ;-).

Przecież to Janusz wysłał list z pozdrowieniami i jeśli już to jego
prowokowałaś.
Mnie natomiast zastanowiło jak w ciągu 12 min. zdążyłaś uzyskać poparcie
wszystkich świętujących pań. Podejrzewałem, że miałaś gotowca w rękawie
i że byłaś wcześniej przygotowana do akademii.
Zresztą podziękowanie wyrecytowałaś jak z nut nie dając innym panom
szans na składanie życzeń.
:-)))

> A teraz idę świętować :-).

Razem czy osobno?
;-)
Ukłony, Jerzy

14. Data: 2005-03-08 13:01:05

Temat: Odp: ogrodniczkom
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d0jlmj$72q$...@a...news.tpi.pl...
> Wszystkim ogrodniczkom, z okazji Dznia Kobiet, życzę rodości, miłości i
> pięknych ogrodów. ;-)
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Dziękuję, dziękuję ... a gwoździk czerwony jest?

Pozdrówki - Jagoda (:-)

15. Data: 2005-03-08 13:04:24

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
[...]
> [...]

> wszystkich świętujących pań. Podejrzewałem, że miałaś gotowca w rękawie
> i że byłaś wcześniej przygotowana do akademii.

'Wyczułam' w znaczeniu przewidziałam. Trochę Cię znam, a co roku jest
identyczny scenariusz tych życzeń ;-).

> Zresztą podziękowanie wyrecytowałaś jak z nut nie dając innym panom
> szans na składanie życzeń.
> :-)))

E, tam. Kto chciał, to złożył lub złoży :-).

> Razem czy osobno?
> ;-)

Zależy, co rozumiesz pod 'razem' ;-).

Kłaniam się również, Maria

16. Data: 2005-03-08 13:05:14

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jagoda <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d0k7q2$mbd$...@n...news.tpi.pl...

> Dziękuję, dziękuję ... a gwoździk czerwony jest?

No pewnie. :-) I buzi! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

17. Data: 2005-03-08 13:49:24

Temat: Re: ogrodniczkom [kobietom]
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:d0k7tp$2sc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 'Wyczułam' w znaczeniu przewidziałam. Trochę Cię znam, a co roku jest
> identyczny scenariusz tych życzeń ;-).

Podtrzymuję, że nie mogłaś wyczuć żadnej ironii z mojej strony skoro
jeszcze nie było mojego listu.
A ja co roku powtarzam, że panie należy szanować cały rok a nie jeden
dzien w roku.
Poza tym jeśli to jest_święto_to powinien byc_dzień_wolny_od_pracy.
Nieprawdaż?

> E, tam. Kto chciał, to złożył lub złoży :-).

Mała pomoc:
http://eduseek.interklasa.pl/kartki/index.php?idk=17
http://zyczeniaurodzinowe.nauczanie.pl/zyczenianadzi
enkobiet.php?kobiety
%20dzień%20kobiet%20prezenty
http://www.trojmiasto.pl/kartki/dzienkobiet/
http://dobryhumor.pl/fun.php?type=3&id=3913&uid=1&sh
ow=3

> Zależy, co rozumiesz pod 'razem' ;-).

Jakąś zbiorową imprezkę "towarzyską".
http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34317,2583740.html#d
alej
http://www.oska.org.pl/manifa/
http://www.gej.net/news_pokaz.phtml?nID=2333#
tu jeden pan przyjmuje życzenia:
http://www.sld.org.pl/index.php?view=1&art_id=5940&p
id=18&ret_id=16&rsid
=173

zakończoną prezentem:
http://polskaludowa.com/codzienne/jpg/szklanka_dzien
_kobiet.jpg
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

18. Data: 2005-03-08 13:55:30

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
> Użytkownik Jagoda <b...@g...pl>
> >
> No pewnie. :-) I buzi! :-)

A w rąsię?
I to ma być równouprawnienie?

--
Pozdrawiam, Jerzy
My rządzimy światem, a nami kobiety... Winston Churchill

19. Data: 2005-03-08 14:19:55

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

> ..oraz systematycznej i spontanicznej pomocy fizycznej przy ogrodowych pracach
> od "fizycznej" płci przeciwnej ;-))
>
> Jurek

Powiem krótko:
AMEN
serdeczności michalina

20. Data: 2005-03-08 14:51:02

Temat: Odp: ogrodniczkom do poczytania:)
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ślicznie dziękuję w imieniu świętujących :-).

A ja dostałam takie coś od koleżanki, czym się dzielę z koleżankami
ogrodniczkami:)
Pozdrav.Rene

Nasiona - wschody
palmiarnia