Pleioblastus

1. Data: 2005-03-08 09:32:43

Temat: Pleioblastus
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już drugi miesiąc kwitnie mi na parapecie Pleioblastus pygmaeus.
Ciekawa jestem czy po kwitnieniu zginie tak jak inne bambusy?
Pozdrawiam, Krystyna

2. Data: 2005-03-09 13:05:17

Temat: Re: Pleioblastus
Od: "ELBA" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już drugi miesiąc kwitnie mi na parapecie Pleioblastus  pygmaeus.
> Ciekawa jestem czy po kwitnieniu zginie tak jak inne bambusy?
> Pozdrawiam, Krystyna

Witaj !
A dlaczego ten Twój Pleioblastus spędza zimę na parapecie ?
Trudno zgadnąć co z nim będzie.
Pozdrawiam Elżbieta

3. Data: 2005-03-09 13:28:50

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj !
> A dlaczego ten Twój Pleioblastus spędza zimę na parapecie ?
> Trudno zgadnąć co z nim będzie.

Kupiony pod koniec września, bałam się tak późno sadzić do gruntu.
Na razie wygląda nie najgorzej :))
Masz takiego bambuska ?
Pozdrawiam, Krystyna

4. Data: 2005-03-09 21:29:59

Od: "ELB" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiony pod koniec września, bałam się tak późno sadzić do gruntu.
> Na razie wygląda nie najgorzej :))
> Masz takiego bambuska ?
> Pozdrawiam, Krystyna
Mam wogóle jednego bambusika i to takiego małego.Rosnie b.powoli
Mogę dać.
Pozdrawiam Elżbieta

5. Data: 2005-03-16 01:59:52

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Zielka" <z...@o...pl> wrote in message

> Już drugi miesiąc kwitnie mi na parapecie Pleioblastus pygmaeus.

Zbierz nasiona gdy beda :)

> Ciekawa jestem czy po kwitnieniu zginie tak jak inne bambusy?

Tego Ci nie powiem. Nie wszystkie bambusy gina po kwitnieniu. Nawet te
gatunki, ktore zwykle gina, z rzadka potrafia przezyc.

Pozdrawiam,
Bpjea

ogrodniczkom
Nasiona - wschody