ogrodowe wpadki

81. Data: 2005-02-25 16:30:19

Temat: Odp: ogrodowe wpadki
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GabiS <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cvmiug$qrp$...@p...gliwice.pl...
> nawożenia

> Ale padły zupełnie?

Te których sięgnęły ziarenka mawozu niestety zżółkły i wyrzuciłam je.
Może gdybym im dała szansę, to by odbiły ale fachowiec od wrzosów
wydał werdykt i dostosowałam się do zaleceń (:-(((
Pozdrowionki - Jagoda

82. Data: 2005-02-25 16:45:33

Temat: Re: ogrodowe wpadki
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I właściwie dochodzę do wniosku, że to błąd - czasem przydałby się do
> towarzystwa ktoś rozsądniejszy żeby mnie przystopować.
> Dzisiaj znów wykazałam się głupotą totalną, mianowicie za podszeptami
> niejakiego Janusza Cz. nabyłam kolejne nasiona roślin jednorocznych (w
> celach poznawczo - doświadczalnych;)).
> A miałam kupować tylko byliny!!
> Teraz leżą te torebki na biurku a ja się zastanawiam skąd wezmę słoneczne
> miejsca na taką ilość roślin;(

W grupie rażniej (znosić własną głupotę)
Też przysięgałam sobie -żadnych jednorocznych i jeszcze dwa tygodnie
temu byłam twarda.
Wczoraj wymiękłam.Pierwszy raz spotkałam białe cynie i fioletowe (osobno)
I czerwono kwitnący słonecznik ozdobny mieli .No to co,miałam spokojnie
odłożyć :)))

Pozdrawiam, Lilka

83. Data: 2005-02-25 17:29:25

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> [...]
> miejsca na taką ilość roślin;(
> I niestety nie nabyłam ślazówki (bo nie było) i chabra bławatka (bo

Ja też mam już spory zapas :-). Kupiłam słonecznik ozdobny Evening Sun
(kupuję co roku), len wielkokwiatowy, bartonię, nolanę ślazówkę, ślężawę,
nemezję i parę innych.
Na parapetach tłok od wysianych, a ja zachodzę w głowę co zrobię, jak
przyjdzie to rozpikować :(

Z pozdrowieniami, Maria

84. Data: 2005-02-25 17:39:12

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2uswljpjoqdt$.9f36exq4b503$....@4...net..
.

> Dzisiaj znów wykazałam się głupotą totalną, mianowicie za podszeptami
> niejakiego Janusza Cz.

Ja Ci coś szeptałem???? (8-))

nabyłam kolejne nasiona roślin jednorocznych

Proszę wymienić jakich.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

85. Data: 2005-02-25 19:00:54

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Feb 2005 18:29:25 +0100, Maria Maciąg napisał(a):

> Ja też mam już spory zapas :-). Kupiłam słonecznik ozdobny Evening Sun
> (kupuję co roku), len wielkokwiatowy,

Były, owszem, ale byłam twarda:)
Za rok...;)

Pozdrawiam
Marta

86. Data: 2005-02-25 19:58:49

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pamiętam jakoś swoich ogrodowych potknięć co nie oznacza że ich nie
było. Może wtedy nie wiedziałam że nimi są ;-)
Niemniej jednak czy wpadką można nazwać namawianie tak znakomitego
Ogrodnika jakim jest Komendant do siania (znanych i lubianych, dla
wszystkich oczywistych) maciejek i czarnuszek ???

Sorry Januszu ;-)

Serdecznie Miłka

87. Data: 2005-02-25 20:06:37

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>
> Nie pamiętam jakoś swoich ogrodowych potknięć co nie oznacza że
ich nie
> było. Może wtedy nie wiedziałam że nimi są ;-)
[...]

No to zalicz do nich [wpadek] wysyłanie 2x tego samego postu.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

89. Data: 2005-02-25 20:31:14

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to zalicz do nich [wpadek] wysyłanie 2x tego samego postu.
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Widzisz, wysłałam raz ale nie pokazało mi się w Outlooku więc pomyślałam
że moje posty idą za przykładem niektórych pań poszły w Kosmos więc
zaryzykowałam i wysłałam jeszcze raz. Jakby nie było w dalszym ciągu nie mam
tego pierwszego ale to szczegół ;-)

Serdecznie Miłka

90. Data: 2005-02-25 20:36:16

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości

> No to zalicz do nich [wpadek] wysyłanie 2x tego samego postu.
> ;-)

No właśnie. Zastanawiam się czy mam coś z czytnikiem, bo widzę podwójne
posty Miłki i Marty.

Z pozdrowieniami, Maria

Jak dzieci w piaskownicy ???
Wierzby