ogrodowe wynalazki

21. Data: 2004-06-17 04:55:53

Temat: Re[6]: ogrodowe wynalazki
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest miłka przeczytałem:

m> trochę to brzmi jak chlewki. Mi kojarzy się to z
m> chlaniem. Dobrze się kojarzy?

m> Głodnemu zawsze chleb na myśli ...
m> Tylko co powiesz na to że mi się kojarzy z taką komórką dla prosiąt ;-)

Głodnemu zawsze prosięta na mysli:-).
Takie pieczone, z keczapem.
Krzysztof Marusiński

22. Data: 2004-06-17 04:59:54

Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Tadeusz przeczytałem:

TS> naprawde nie potrafisz zapanowac nad tym
TS> ?

Nad zawieszaniem płytek przez innych? Nie potrafię, ale dużo robię w tej
sprawie!
Krzysztof Marusiński

23. Data: 2004-06-17 05:22:24

Temat: Re: Re[6]: ogrodowe wynalazki
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Nad zawieszaniem płytek przez innych? Nie potrafię, ale dużo robię w tej
> sprawie!
> --
:)
czyzby jakies niewyzyte ambicje
?
ja daje prawo tym INNYM
zyc wedlug "ichniej" bajki
i wedlug "ichniejszych" gustow
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

24. Data: 2004-06-17 06:32:55

Temat: Re[8]: ogrodowe wynalazki
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Tadeusz przeczytałem:

> [...]

Moja wypowiedź miala być dowcipna i powiązana z chlaniem.
Nie wiem czy na tej grupie powinniśmy rozpoczynać poważne dyskusję
na temat, ktory poruszyleś.
Powiem, ze chyba spłycileś sprawę.
Niewątpliwie kazdy powinien mieć możliwość decydowania o swoim
zyciu.
Decydowanie to wybór. Jeżeli nie ma wyboru to nie mozna
decydować.
Rolą spoleczności jest tworzenie mozliwości takiego wyboru,
ukazywanie innych, alternatywnych sposobów patrzenia
na sprawy po to, aby każdy mógł wybierać pomiedzy np. różnymi
postawami.
Krzysztof Marusiński

25. Data: 2004-06-17 07:16:34

Temat: Re: Re[8]: ogrodowe wynalazki
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Moja wypowiedź miala być dowcipna i powiązana z chlaniem.
:)
z tresci i doboru slow nie wynikalo
ze takie mialo byc
:)

> Niewątpliwie kazdy powinien mieć możliwość decydowania o swoim
> zyciu.
> Decydowanie to wybór. Jeżeli nie ma wyboru to nie mozna
> decydować.
:)
zawsze jest jakis wybor
chocby miedzy mniejszym lub wiekszym zlem
miedzy zmoknac a utonac
:)
:))
jestem pelen podziwu
ze sie Tobie chce
:))))
z pozdrowieniaami i usmiechami
_hehehe

26. Data: 2004-06-17 07:43:04

Temat: Re[10]: ogrodowe wynalazki
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Napisalem, że "miała" :-). Nie napisalem że była :-).

TS> :)
TS> zawsze jest jakis wybor

Zapewne, zawsze jest. Ale też, nie zawsze każdy go widzi.
Rolą spoleczności jest... :-)

Krzysztof Marusiński

27. Data: 2004-06-17 07:56:17

Temat: Re: ogrodowe wynalazki
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński wrote:

> Nad zawieszaniem płytek przez innych? Nie potrafię, ale dużo robię w tej
> sprawie!

A możesz napisać w jaki sposób płytka CD może zmienić wskazania radaru?

Pozdrawiam
Bea

28. Data: 2004-06-17 08:08:28

Temat: Re[2]: ogrodowe wynalazki
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Beata przeczytałem:

BM> A możesz napisać w jaki sposób płytka CD może zmienić wskazania radaru?

Ja się tego nie podejmę. Może ktoś inny? :-)

Krzysztof Marusiński

29. Data: 2004-06-17 08:30:17

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński wrote:

> Witajcie!
> W liście, którego autorem jest Beata przeczytałem:

> Ja się tego nie podejmę. Może ktoś inny? :-)

Spytaj tych co maja w maluchach te plytki na lusterkach powieszone,
powinni wiedziec ;)
Marx

30. Data: 2004-06-17 09:54:50

Od: Jacek Czerwinski <j...@k...rubikon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 17 Jun 2004 10:30:17 +0200, na pl.rec.ogrody, Marx napisał(a):

> Spytaj tych co maja w maluchach te plytki na lusterkach powieszone,
> powinni wiedziec ;)
> Marx

Jest większe echo (mierzy się to w m2 blachy) i radar łapie z większej
odległości ... kto biedakom naopowiadał takie brednie, nie wiem

Grzybień
[SPAM] KOSTKI BRUKOWE
2 zepsute kosiarki - jaką teraz kupić
rucola