okres a fryzjer

1. Data: 2003-10-06 15:31:13

Temat: Re: okres a fryzjer
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

om wrote:

> ścinanie jedynie zależne jest od fazy księzyca, ale podobno to
> zabobony :-) Ścinanie nigdy nie zaszkodziło moim włosom podczas
> okresu. pozdrawiam,
> M.

A dlaczego miałoby zaszkodzić farbowanie i trwała w tych dniach?...To jest
jakoś naukowo poparte, czy tylko takie zabobony?

--
Elvira

1. Data: 2003-10-07 08:52:37

Temat: okres a fryzjer
Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie jak to było? w czasie okresu odradzało się farbowanie, ścinanie
czy robieie trwałej? czy moze wszytsko na raz? gdzieś mi się to obiło o
uszy, ale w końcu nie wiem...

Nusia

1. Data: 2003-10-07 08:58:15

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Nusia wrote:

> [...]
> uszy, ale w końcu nie wiem...

Farbowanie i trwala na pewno. Scinania nie jestem pewna.

Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-10-07 10:00:09

Od: "om" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-07 10:21:05

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ścinanie jedynie zależne jest od fazy księzyca, ale podobno to zabobony :-)
> Ścinanie nigdy nie zaszkodziło moim włosom podczas okresu.
tez nie wierze w takie bajery... nigdy sie nie przejmowalam tym czy mam
okres czy nie
potrzebowalam to farbowalam i nie zajmowalam sie takimi pierdolami.

--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 2 kocie ogony i psica

1. Data: 2003-10-07 10:29:16

Od: "p...@p...onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nusia" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy robieie trwałej? czy moze wszytsko na raz? gdzieś mi się to obiło o

generalnie podczas okresu włosy są słabsze i gorzej sie układają,nie mają
połysku ,itp.
ja wole wszytskie zabiegi fryzjerskie przeprowadzam po okresie . w traksie
okresu robie zabiegi typu maseczki nawilżające ,odżywcze na włosy i ciało.
pzdr.
p.

1. Data: 2003-10-07 15:18:08

Od: "Nicki" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słuchajcie jak to było? w czasie okresu odradzało się farbowanie, ścinanie
> czy robieie trwałej? czy moze wszytsko na raz? gdzieś mi się to obiło o
> uszy, ale w końcu nie wiem...

ah pamietam jak moja fryzjerka sie usmiala a potem potwierdzla ze nie wolna
tylko robic trwalej,. ale mozna i scinac i farbowac :)

1. Data: 2003-10-07 17:51:52

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elvira napisał/a w news:blulvt$19q5$1@foka1.acn.pl:

> A dlaczego miałoby zaszkodzić farbowanie i trwała w tych
> dniach?...To jest jakoś naukowo poparte, czy tylko takie zabobony?

W nowym numerze 'SZ' jest napisane, że nie powinno się robić zabiegów
na włosy w czasie okresu, bo jest nadmiar testosteronu i włosy bardziej
się przetłuszczają czy jakoś tak.
Oczywiście nie wierzę w to. Zresztą najładniejszy kolor wyszedł mi
akurat w dniu, w którym miałam miesiączkę:))

--
mips

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-07 17:52:11

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl napisał/a w news:blu4if$94d$1@news.onet.pl:

> generalnie podczas okresu włosy są słabsze

Dlaczego?

1. Data: 2003-10-07 17:53:38

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Elvira wrote:

> A dlaczego miałoby zaszkodzić farbowanie i trwała w tych dniach?

Zaszkodzic to raczej nie, ale wiadomo, ze moze sie zle trzymac. Ja sobie
farbowlam wlosy 2 tygodnie po porodzie i farba mi niemalze calkowicie
"splynela" przy myciu.

Jesli chodzi o scinanie, to tez mi sie nie chcialo wierzyc, ale w moim
przypadku sie to potwierdzilo. Niestety juz nie pamietam kiedy ma sie
obcinac wlosy, by szybko rosly, a kiedy wolniej.

magda

Czy ktoś u nich był ? (W-wa)
Viva Kerastase -oleo relax
podziekowania