okulary krótkowidza

1. Data: 2004-03-30 18:12:32

Temat: okulary krótkowidza
Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat jestem nosicielką soczewek i bynajmniej nie zrezygnuję. Ale
wieczorowo oczywiście zakładam okulary. Dziś odebrałam nowe okulary, bardzo
fajne oprawki, wyglądam nawet jak człowiek, aż się chce pokazać na ulicy :).
Ale jest problem natury wizualnej: to są szkła mocno pomniejszające oczy ( -
5 dioptrii). No i widać że oczy są mniejsze en face, ale z boku widać
niezmniejszone oczy - czy to nie wygląda troszkę przerażająco? Tak, takie
mam problemy ;)

--
Renya

1. Data: 2004-03-30 18:55:30

Temat: Re: okulary krótkowidza
Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał
> [...]
> 5 dioptrii). No i widać że oczy są mniejsze en face, ale z boku widać
> niezmniejszone oczy - czy to nie wygląda troszkę przerażająco? Tak, takie

Wlasnie dlatego okulary zluza mi do przedostania sie z lazienki do lozka i
rano spowrotem ;))))))))))))))) IMO Wyglada to okropnie i chociaz wiekszosc
znajomych mi wmawia ze w okularach ok wygladam, to NIGDY nie dam sie namowic
(ale ja mam juz -7,0D :| ) Brr Ponoc ma pomoc biala kredka na wewnetrznej
powiece, ale jak na moj gust to nie dziala ;)
Pociesze cie, ze chyba sporo osob ma takie problemy, a okularki nie tylko
minusy, bo plusy powyzej 4,0D tez wygladaja brzydko, ale w druga strone ;)

1. Data: 2004-03-30 19:42:37

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

-5,5 witajcie w klubie :). Też okulary służą do przemieszczania ;). I też
znajomi mówią że wyglądam fajnie w okularach (podobno fajne ramki). U mnie
problem jeszcze taki że wada się podgłębia i okulary mam zasze za słabe. :)
A bardzo nie lubię źle widzieć hihi.
Jak macie -5 możecie czytać bez okularów?
pozdrawiam krótkowidzów i resztę grupowiczów :)
barbarella

1. Data: 2004-03-30 19:54:11

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> 5 dioptrii). No i widać że oczy są mniejsze en face, ale z boku widać
> niezmniejszone oczy - czy to nie wygląda troszkę przerażająco?

IMO nie wygląda źle - kolezanka nosi -9 D i wygląda naprawdę fajnie w
okularach (lubi tez soczewki).
Przy "ujemnych" szkłach trzeba uzywać jasnych, delikatnych cieni, które
optycznie powiększaja oko, żadnych czarnych kresek sobie nie fundować i
będzie w porządku.
Ola

1. Data: 2004-03-30 20:29:11

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" napisał

> Przy "ujemnych" szkłach trzeba uzywać jasnych, delikatnych cieni, które
> optycznie powiększaja oko, żadnych czarnych kresek sobie nie fundować i
> będzie w porządku.

Uwielbiam czarne kreski!! ;-)

--
Renya

1. Data: 2004-03-30 20:30:08

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Renya wrote:

> [...]
> 5 dioptrii). No i widać że oczy są mniejsze en face, ale z boku widać
> niezmniejszone oczy - czy to nie wygląda troszkę przerażająco? Tak, takie

Wazne jest, zeby makijaz oczu byl idealny i najlepiej powiekszajacy. Na
kreski mozna sobie pozwolic (przynajmniej ja moge przy -4), ale
delikatne i "blended in". Musze znowu kupic soczewki...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-03-30 20:31:38

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusinka" napisał

> Wlasnie dlatego okulary zluza mi do przedostania sie z lazienki do lozka i
> rano spowrotem ;)))))))))))))))

Po mieszkaniu chodzę bez okularów i jeszcze trafiam :-)

> IMO Wyglada to okropnie i chociaz wiekszosc
> znajomych mi wmawia ze w okularach ok wygladam, to NIGDY nie dam sie
namowic
> (ale ja mam juz -7,0D :| )

No ja nie będę nadużywać okularów - raczej pokażę się pani w pobliskiej
piekarni niż na parkiecie w nocy ;-)

--
Renya

1. Data: 2004-03-30 20:32:18

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" napisał

> Jak macie -5 możecie czytać bez okularów?

Można, ale nie jest to wygodne.

--
Renya

1. Data: 2004-03-31 08:39:35

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renya wrote:

> [...]
>5 dioptrii). No i widać że oczy są mniejsze en face, ale z boku widać
>niezmniejszone oczy - czy to nie wygląda troszkę przerażająco? Tak, takie

Też mam -5 i ludzie (jak dotąd) nie uciekaja na mój widok :-) Zauważ, że
raczej nikt nie patrzy na Ciebie równocześnie z boku i z przodu. Natomiast
do tego, że jak zdejmę okulary, czasem ktoś nagle zauważa ze zdziwieniem
"masz ładne oczy" po prostu przywykłam.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-03-31 08:41:40

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

BarBarella wrote:

>(...)
>Jak macie -5 możecie czytać bez okularów?

Oczywiście :-) Nawet igłę mogę nawlec. Ale maluję się z nosem
w lusterku.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

naturalne odżywki!!! jakie znacie przepisy????
ELEKTRYCZNY ZESTAW DO MANICURE/PEDICURE?
Krem z filtrami
Hydromaseczka
La Roche kem Hydraphase