okulary przeciwsłoneczne [wrocław]

1. Data: 2004-06-30 06:22:10

Temat: okulary przeciwsłoneczne [wrocław]
Od: "hanna" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałam zainwestować w dobre okulary przeciwsłoneczne. tzn. bez szaleństw,
tak max 200 zł.
poradzcie mi pls gdzie [jestem z wroclawia] mozna cos fajnego wybrac i jakie
macie doswiadczenia, czy rzeczywiscie warto wydac tyle pieniedzy?

aaa, i chce miec FAJNE oprawki ;-)

[a w malo ktorych mi ladnie :(( ]

pozdrawiam,
hanka

1. Data: 2004-06-30 07:48:41

Temat: Re: okulary przeciwsłoneczne [wrocław]
Od: Machu <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy rzeczywiscie warto wydac tyle pieniedzy?

Warto, wczoraj kupiłem Polaroidy za 180 zł, szkoda trochę mi było tyle
forsy, ale jestem zadowolony. Bardzo dobrze odbijają światło, ale nie
przyciemniają mocno, są przejrzyste i wyglądają dobrze. Jeżeli chodzi o
oprawki to pamiętaj (jak to wczoraj w jakimś programie powiedzieli) jeżeli
masz np. okągłą twarz, nie wybieraj okrągłych oprawek. Ja na przykład mam
delikatnie wyprofilowane prostokąty o błękitnym zabarwieniu i jasnych
oprawkach.

1. Data: 2004-06-30 09:28:40

Od: "hanna" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Machu" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> masz np. okągłą twarz, nie wybieraj okrągłych oprawek. Ja na przykład mam
> delikatnie wyprofilowane prostokąty o błękitnym zabarwieniu i jasnych

----

dzieki za odpowiedz, moze wlasnie polaroidy? w ogole sie na tym [do licha]
nie znam!

1. Data: 2004-06-30 10:28:41

Od: Machu <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki za odpowiedz, moze wlasnie polaroidy? w ogole sie na tym [do licha]
> nie znam!

a też nie, ale wiem, że polaroidy bardzo dobrze odbijają światło (robią też
filtry do aparatów) a dodatkowym efektem (jeżeli jeździsz autem) jest filtr
UV, który nie przepuszcza refleksów z szyb innych aut...

1. Data: 2004-07-02 13:47:39

Od: "Madzik" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Warto, wczoraj kupiłem Polaroidy za 180 zł, szkoda trochę mi było tyle
> forsy, ale jestem zadowolony. Bardzo dobrze odbijają światło, ale nie
> przyciemniają mocno, są przejrzyste i wyglądają dobrze.

swieta prawda
ja tez używam polaroidów od 4 lat
przede wszystkim nie wydawaj kasy na szmelc tylko dlatego ze super wyglada i
kosztuje 15 zl. lepiej nie używac wogole niz takie
mozesz pojsc do optyka wybrac oprawki i poprosic o szkla polaroid jesli nie
znajdziesz od razu pasujących.
generalnie warto zainwestowac w zdrowie swoich oczęt :)
pozdr
Madzia

1. Data: 2004-07-03 22:26:30

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
filtr
> UV, który nie przepuszcza refleksów z szyb innych aut...

A może piszesz o polaryzacji światła? To światło spolaryzowane eliminuje
refleksy. Promieniowania UV chyba nie doświadczamy tak bezpośrednio...

Filtry UV są bardzo przydatne w letnie dni, nie tylko dla kierowców
samochodowych. W okularach za 10 pln raczej ich nie uświadczysz.
Jak dla mnie to główny czynnik przy wyborze okularów.

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

aby przytyć?
czym usunąć plamy ze skajowej torebki?
Męskie owłosione pachy
pytanie do wielbiciele body shopu